2011 m. balandžio 24 d., sekmadienis

Keliones pabaiga

Siandiena baigiasi musu keliones po Kinija.Iki pietu spejome ne tik pasimaudyti juroje,bet ir idegti.Is Sanya i Sanhaju skridome 3val. ,pirmas 2 val. Lektuvas nesustodamas purtesi.....o dar neisdile lektuvo supurtymo leidziantis i Sanya prisiminimai :)....taip gali ir poilsi prie juros "ispurtyti".
  Nusileidome i Sanhajaus aerouosta......cia miestas su gatvemis lektuvams.Musu lektuvas 15 min. Vaziavo lyg "autobusas" sustodamas praleisti nusileidzianti lektuva ir vel riedejo tarp stikliniu terminalu.
  Po 10 val. Skrydzio nusileidome Maskvos aerouoste ,sikart "vaizdelis" kitoks......

2011 m. balandžio 20 d., trečiadienis

Gimtadienis Kinijos pakrastyje.....

Tortadienis...
 Visa nakti lijo lietus,bet pirmas atostogu rytas prie juros  isauso be lietaus !!!.
Viesbuti rinkomes is agoda.com.Sezonas prie juros jau i pabaiga, prasides liuciu sezonas,tad viesbuti Mangrove Tree Rezort uzsakeme su 50 proc. nuolaida.Viesbutis didziulis ir .....super super,cia vyko mis pasaulio rinkimai,lankesi amerikos viceprezidentas vizito kinojoje metu......aisku tai suzinojome tik pavarte viesbucio bukletus:)).Baltas smeliukas,toks pat kaip musu pajuryje,tik svarus lyg permatomas siltas vanduo,snioksciancios bangos ir aksominis oras.Islipi is vandens ir vel norisi atgal:)

2011 m. balandžio 19 d., antradienis

Pagaliau ......prie juros!!!

Pagaliau "varom"  prie Pietu Kinijos juros!!!

Siandiena ,bent jau dabar taip atrodo (keliones metu buvo daug itampos,ispudziu,nuovargio ir vis....reikejo saugotis vietiniu draugiskumo,kuris dazniausiai baigdavosi,smulkia .....apgavyste :),) prasideda smagiausia atostogu dalis....."varom" prie juros!!!

2011 m. balandžio 18 d., pirmadienis

Rytas Hong Konge.

Hong kongas.....vel i civilizavija :)

Mes gyvename centrineje Kowloon gatveje,tad ryte isejus i gatve vaizdas pasikeites.....nebera vakare ryskiai sviecianciu viska "slepianciu" didziuliu reklamu....o salia stikliniu blizganciu dangoraiziu dienos sviesoje matosi apsiure  daugiaauksciai,kuriuose blizga tik pirmuose  aukstuose irengtos parduotuves.Nors rytinis miesto vaizdas pasikeites,po matytu milijoniniu Kinijos miestu.....jis turi vakarietisko zavesio ir kazkuom mums artimas :)).
Studijuojant miesto plana net nesitiki,kad cia tokie mazi atsumai....uz keliu simtu metru prieplauka,tad i Hong Kongo sala nusprendeme keltis keltu,o ne metro.....

2011 m. balandžio 17 d., sekmadienis

Guangdzuo-Hong Kongas

Siandiena "Security ir seifu"" paroda "iveikeme" per 1 val.Turime traukinio bilietus i Hong Konga 21.30 ,nesinori laukti ,tad  metro nuvaziave i traukiniu stoti be problemu pasikeiteme i 16.50 .

Zvilgsnis i naktini Hong Konga pro viesbucio langa....
Iki Hong Kongo traukinuku 3 val kelio.Praejome muitines patikrinima ir stotyje mus pasiitiko "verdantis " gyvenimas.Daaaug zmoniu.....didziulis Macdonaldas ir kitos zinomu pavadinimu uzeigos,burys taksistu siulanciu savo paslaugas.
 Is traukiniu stoties metro pavaziavome viena sustojima iki Koloom rajono ir ieskodami perejimo i kita metro stoti,tempeme savo lagaminus pozeminiais koridoriais,nors labiau tiktu zodis "gatvemis" tokio jie plocio :).Panagrineje zemelapi nustebome,kad jau esame salia viesbucio.Cia tokie mazi atstumai,kad ziurint i miesto plana vis turi prisiminti masteli....:)

2011 m. balandžio 14 d., ketvirtadienis

Guilin.....grazu,bet Yangshou nelyginamai geriau......

Siandienos planuose, aplankyti zydrosios fleitos stalakitu uolas.Vakar turejome planu aplankyti ir Darakono terasas.Tai zemdirbiu laukai suformuoti terasomis ir kylantys net 1000 metru aukstyn.Bet kelione iki ju truktu 2,5 val., o musu vakare laukia skrydis i Guangzhou,parodu miesta,tad teko atsisakyti sios viliojancios keliones.
 Viesbucio registraturoje paklauseme autobuso Nr.,kuris mus nuveztu iki zydrosios fleitos uolos.Personalas susizvalge...."nera tokio autobuso ".Gal nera,o gal ir nenaudinga kad butu :))...

2011 m. balandžio 13 d., trečiadienis

Yangshou apylinkes dviraciais.

Siandiena musu planas ....dviraciai.Salia viesbucio issinuomuojame "pagerintus" dviracius 20 RBD (4 litai dienai) ir pasiklause kelio isvaziavome judria gatve.Eismas gana chaotiskas ir is pradziu jautiesi nejaukiai :).Bet Yangshou mazas miestelis,tad po keliu minuciu myneme pedalus siauru uzmiescio keliuku,geredamiesi salia kelio lygumose isdygusiais kalnais.Viesbuti gavome zemelapi,bet orentuotis sunkoka,nes jis piestas nesilaikant jokiu masteliu,lyg dailininkas butu pieses apylinkiu peizaza,o ne zemelapi :)).....

2011 m. balandžio 12 d., antradienis

Yangshou.......pirma diena.

Siandiena planuojam plaukti bambuku plaustais is Xim ping miestelio iki Yangdi.Cia pasak kelioniu gidu-knygu laaabai grazus vaizdai,kurie net atkartoti ant 20 RBD kupiuros!!!
  Tik isejus i gatve prie musu prisistate bobulyte ir itaigiai pradejo siulyti dviraciu nuoma ir kelione  "nuosavu"  bamboo plaustu.
  Siandiena nusprendeme neisivelti su vietiniais i ju siulomas paslaugas......

2011 m. balandžio 11 d., pirmadienis

Xi Ann......visdelto pamaciau fontanu sou !!!

Ryte issimiegoje sedome i marsrutni miesto autobusa Nr.609 ir nuvaziavome i Big Goose pagoda.Vaziuojam ir nelabai suprantame kur turesime islipti.Kelis kartus rodeme zemelapi vairuotojui …atsakymas dart toli ,laukite.Autobusui sustojus dar viename sustojime, lyg zinodami paklauseme vel vairuotojo….netiketas atsakymas….lipkit lauk grieciau ,atvaziavot:e :).

Pasirodo islipome salia skvero su fontanais.Eidami pamateme kelias foto ir vel…..uzsikaitinom…..naktinis fontanu sou buvo ir panasu gan ispudingas,tiesiog vairuotojui nebuvo naudos is nemokamo reginio…..zaltys,ka ir sakyti.

2011 m. balandžio 10 d., sekmadienis

Didziausias XX amziaus archeologijos atradimas........Terracottos armija

Nors kondicionieriai traukinyje ir neveike, nakti ismiegojau lyg kudikis,matyt “kalti’’ vakaryksciai kokteiliai,kuriuos gurksnojome bildant vagono ratamas…prisimindami dienos ispudzius.
8.00 ryto atvaziuojam  Xi Ann.Sis miestas su savo 8 mln.gyventoju tikras kaimas po Pekino su 20 mln :).Tik islipus is vagono,prie Rasos prisistate vyrukas …Piteris ir pasisiule mus pavezti iki viesbucio uz 10 RBD.Mes po pirmu dienu Kinijoje I viska ziurime itariai,bet kas cia blogo jei paves iki viesbucio ? :).Isejus is stoties vel pamateme minia zmoniu ,nors miestas skiriasi nuo Pekino……kazka tokio turi…jauciasi rytietiska Kiniskos dvasia :).

2011 m. balandžio 9 d., šeštadienis

Didzioji Kinijos siena

Kaip ir sutareme vakar,7.30 musu lauke vakarykstis gidas su mazu autobusiuku.Jis mus supazindino su sios dienos gide…cia puikiai veikia paslaugu sistemaJ.
Didzioji Kinijos siena randasi 60 km. nuo Pekino.Mes grieztai atsisakeme vaziuoti i Badalin,nes prisiskaiteme apie triuksma ir minias turistu,kurie vos prasilenkia ant atrodytu placios sienos :).Isvaziavome i Huanghua.Nors vaziavome tik mes keturiese ,neklausdami musu,siandieniniai palydovai uzvaziavo i papuosalu fabrikeli ir mums teko isklausyti firmos pristatyma,kad galetume vaziuoti toliau :)....

2011 m. balandžio 8 d., penktadienis

Keliones pradzia

Pekinas nakti
 Vakar priesingai nei baiminomes,persedimas Maskvoje buvo toks sklandus,kad net nepajutome kaip iveikeme muitines formalumus.....nenuspejami tie musu kaimynai :)
 9 val. skrydzio ir mes Kinijos Liaudies respublikoje.Pekino aerouostas mus nustebino tvarka ir organizuotumu.Visos rodykles salia piesiniu-t.y. heroglifu :) turejo ir mums iprastas nuorodas Anglu kalba,ko mes baiminomes nerasti :).Muitines formalumai truko gal pusvalandi.Padaugejus keleviu,tuoj atejo ir pradejo dirbti daugiau muitininku,nors jau po vidurnakcio....

2011 m. kovo 17 d., ketvirtadienis

2011metai.Kinija "Siaure - Pietus".

2011metai...neitiketini.Atsirado galimybe aplankyti Kinija.Startuojame balandzio 07.
Jau sudeliotas marsrutas,nupirkti bilietai. Su nerimu stebime  zinias is Japonijos.Mes busime gana arti ....ju atominiu elektriniu..........

2011 m. sausio 23 d., sekmadienis

Paskutine diena Kombodzoje......laikas namo.

Sekmadienis 15.50 .Atsisveikiname su Kombodza.
Phnom Phen aerouoste internetas "laisvas"....tad rasyti paskutini irasa...puiki proga uzmusineti" laukima.
I Phnom Phen isvaziavome su VIP autobusu,bilietas  10USD,bet su kondicionieriumi ir vietoj 6 val. tik 5 val kelio.Turetu buti 5 val. :).....kadangi autobusas velavo isvaziuoti 1 val. i sostine atvykome 14 val.
Is viesbucio mus surinkinejo toks senas senas autobusas......tokio kiek save atsimenu nesu mates:)....po pusvalandzio net pamaneme,kad su siuo autobusu ir vaziuosim 5 val.Durys neuzsidaro ir vaziuojant Seam Reap gatvemis kvapai ,dulkes....viskas kaip gatveje.Pagyvenusi moteriske,kazkodel palaikiau ja vokiete....

2011 m. sausio 21 d., penktadienis

Seam Reap trecia diena .....be plano

Vakar buvom tokie "nusikale",kad siai dienai neturtejome jokiu planu.....
Atsikeliau "velokai",leidom sau pamiegoti :)......8val. ir i baseina.Po to ilgi pusryciai ir vel baseinas.....Bonifacijaus atostogos ir tiek......tik neduoda ramybes mintis....ir taip visa diena :) ???

2011 m. sausio 20 d., ketvirtadienis

Seam Reap........ daug daug sventyklu.......

5 vqal. ryto prie viesbucio musu jau lauke sutartas  tuk tuk.Musu tikslas pasitikti sauleteki Sra Srang sventykloje prie ezero.Vaziavome tamsoje ir nors turejau maikute ilgomis rankovemis......gailejausi kad nepasiemiau striukes ir isvaziavau su sortais :).Vaziuojant buvo tikrai nesilta.Atvaziavome tamsoje ir pasisviesdami prozektoriais atejome prie vandens.Sventyklos cia like tik likuciai.....keletas liuto statulu salia laiptu i ezera.Du "pamise "fotografai ,tamsoje pasistate savo fotoaparatus ant kojeliu saugojo savo busima kadra su liutu tekant saulei.....

2011 m. sausio 19 d., trečiadienis

Kombodza,Siem Reap....pirma diena.

Labas rytas Kombodza!!!
Lektuvas Siem Reap nusileido 9.55,o 11 val. Mes jau viesbutyje.Per valanda spejome pasiimti bagaza,gauti viza kuri kainavo 20 USD (Lietuvoje kazkodel uz ja agenturos praso 400Lt ?!) ir su 2 motoroleriais su kuprinem atvaziuoti I Siem Reap miesteli.Taksi paslaugos puikiai isvystytos …susimoki ir nereikia “vargti”su vietiniais vyrukais.Moto taksi kainavo 2 USD ir kai vaziuojant vyrukui pasakiau,kad vaziuosime dviraciais ……

2011 m. sausio 18 d., antradienis

Chu chi tuneliai......amerikieciai nesugebejo ju iveikti.

Kad cia veluojama iprasta.....bet sikart mus is viesbucio velavo pasiimti net 2 val.!!! O juk cia puses dienos turas.Mes vaziavome uz 50km nuo Saigono esancia ekspozicija.Viso po zeme buvo sukurta 250 km tuneliu kurie driekesi net iki Kombodzos is kur ginklai tuneliais pasiekdavo Saigona.Medziu saknys,lietus, suarde didziaja dali ju.Eskursijos pradzioje paziurejome filma kaip vietnamieciai naudodavo tunelius  ir ...... "bandem" ilysti i juos.Vietnamieciai vyrukai smulkesni uz mus  ir ne visur buvo galima "itilpti" :)

2011 m. sausio 17 d., pirmadienis

Mekongo delta...vienos dienos turas.

8 val. pajudejome is viesbucio.Vaziuojame i VINH LONG.Po to ka mateme Vietname...turas blankus.Malonus ir bendraujantis gidas pagyvino kelione savo pasakojimais.Pasirodo mopedas Honda kainuoja 1000 usd,o pasak jo "kopija" 400 usd.Nieko nuostabaus,kad visi jais vaziuoja ir tik 30 proc. turi vairuotojo pazymejima.Gatvese be taisykliu vazineja ir automobiliai.Vakar mus vezes taksi vaziavo ir pries eisma ir apsisukdavo kirsdamas 3 juostas......ka ir sakyt :))

2011 m. sausio 16 d., sekmadienis

Mui Ne .... Saigonas.....

9 val.pajudejomi su open-tour autobusu i Saigona.Vis pagalvojame,kad butu greiciau su paprastu autobusu,bet is Mui Ne reikia su persedimais vaziuoti....nera stoties.Po pusvalandzio staigmena....prisimename,kad is viesbucio nepasiememe pasu!!! Tad gatveje sustabdytas vyrukas "su veju" nuveze mane  atgal iki viesbucio.Autobusa pasivijom dar neisvaziavusi is miestelio :).
Vakar vakare su prozektoriais ejome krabu "gasdinti"....

2011 m. sausio 14 d., penktadienis

Svajoniu atostogos.......Mui Ne...

Atostogos prie juros kaip pagal plana.Rytais vaziuojam su mopedu i Jibe's buriuotoju stoti, i laukinius papludiminius.Nuomojames banglente ir bandom iveikti bangas:).Sunkiausia su banglente prasibrauti per bangu musa....Palangoj  net  neisdrysciau,o kai "paduse" atsigulam ant gultu.mums atnesa mango ar bananu lasi.Gal ,kad nauujai atidaryta personalo cia vienas vienam lankytojui.....,o ir aptarnaujancios merginos kuklios....vis atsiprasineja:)) .....Papraseme pietu meniu sako "ok",......

2011 m. sausio 12 d., trečiadienis

Mui Ne ...atostogos su banglente ir ....jegos aitvaru!!

Cia Mui Ne "gatves" kolonele....
Ryte issimaude juroje po kukliu pusryciu,gatveje issimuomavom mopeda (cia jie dvigubai brangesni nei kituose miestuose....po ilgu derybu 10USD/dienai ir turedami patirties apie tusciu kuro bakus ....artimiausioje vietoje,ne koloneleje,uzsipyleme).Nuvaziavome iki netoliese esancios rusu buriavimo stoties "4surf"....cia patogu buriuoti nera stiprios bangu musos,bet vejas "stilius"...."sako neiprasta ,kad siuo metu nebutu vejo",o del kaitavimo patare vykti i JIBE'S stoti-kavine.Cia vadovaujantis vyrukas(europietis) pasiule perziureti mokomaji filmuka ir paziurejes i oru prognoze ......"vejas bus tik sestadieni".Pamates musu "nelaimingus" veidus,padave zemelapi.....vaziuokit i Suoi Nuoc kaima uz 18 km,galesit su banglente pasiplaukioti.

2011 m. sausio 11 d., antradienis

Hoi Ann-Mui Ne.....kelione autobusu su 'miegamomis vietomis" .

Nauja patirtis kelione autobusu su miegamomis vietomis ir......persedimu!!!
Vakar pavelaves 50 min autobusas mus paeme tiesiog is viesbucio.Nors ir apypilnis,mums su Nagliu pasiseke skirtinguose galuose susiradome  musu akims tinkamas vietas....ilgiausius gultus su dezemis (mintyse pavadinau siuksliadezemis) kojoms susikisti.Jos randasi po pries tave gulincio keleivio galva. Visus ilipusius (kas pirma karta tai mato) istinka juoko priepuolis ,kuris baigiasi po pirmos valandos vaziavimo :))
Salia manes,antrame aukste, isitaise prancuzu porele.Aukstesni uz mane,o gultai be "siuksliadeziu kojoms".Net nespejau apsidairyti,kai itaise po mano atlosu savo kuprine.Vietos cia keleiviui is "ausinukams" :)),o jie 2 kuprines atsitempe(visa bagaza privalu palikti bagazo skyriuje).Man ju pagailo...susiraite lyg "sraiges".....bet po 2 val ....

2011 m. sausio 10 d., pirmadienis

Hoi Ann apylinkes su motoroleriais....

Vakar nusipirkm Hoi Ann apylinkiu zemelapi.O Siandien viesbutyje issinuomave motorlerius (kaip be deybu :))   )isvazavom nekreipdami demesio i dulksna.Nezinau del kokiu preizasciu zemelapis nupiestas toks klaidinantis :)....atstumai neproporcingi,o pazymetas pagrndinis kelias gali nusukti ir i siaura gatvele....vos prasilenkia du motoroleriai :))....bet buvo proga pabendaut i su vietiniais,kai pasiklysdavome kaimeliuose...puiku..... jie angliskai nemoka ,o mes mokinames ju gestu kalbos....zenklas tiesiai ...emocingas rankenos mostas ir ne ka maziau emocingai rodomos posukis i kaire :)......

2011 m. sausio 9 d., sekmadienis

Hoi Ann.......cia sustojo laikas

Ryte kaip visada, pavelaves 30  :) autobusas sustojo netoli musu viesbucio ir  pajudejome i Hoi Ann.
Kelione truko 4 val.Mums atrode naturalu,kad busime atvezti i miesto autobusu stoti,kur musu turejo laukti viesbucio transportas ..... deja, autobusas sustojo prie "kazkurio" viesbucio 2km iki stoties,o vairuotojas pranese , tai "paskutinis" sustojimas :)).....visi keleiviai islipo lengvai sumise :)
 Nusidereje nuo 3USD iki 2USD  uzsiropstem su kuprinem ant motoroleriu ir isikibe i vairuotojus vaziavome iki viesbucio Ann Hoi

2011 m. sausio 8 d., šeštadienis

Hue....... motoroleriu turas !!!

Prituko benzino...ne problema....Coco colos buteliukas 20 000 dongu..
Siandiena Vietname gavome pamoka.... traukiniu tvarkarastis ...neatitinka skelbiamo internete :))....
 tad nakti praleide traukinyje Ninh binh-Hue..... atvykome ne 11 val. o 10 val. ryte!!! Musu is anksto sutarti  moto gidai,nors ir gave traukinio Nr. zadejo pasitkslinti grafika ,matyt atvaziavo 11val....tad mes 10 val. traukiniu stotyje...apsupti "paslaugiu" taksistu :) Vaikinukai kaisioja viesbuciu korteles ir mes..."apsiprate" su mums rodomu demesiu pradedame jas skaityti ir ieskoti ar yra Lonely planet rekomenduojamu viesbuciu sarasuose..... BINGO yra ..Binh Duong hotell 2... ir tik 18 USD su pusryciaus abiem :)).. + nemokamas nuvezimas...

2011 m. sausio 7 d., penktadienis

Ninh Binn...... gamtos stebuklas.

Anksti ryte atveze uzsakytus bilietus is Ninh Binh i Hue.Hmn...mokejome 800.000 dongu(40 USD),o ant bilieto parasyta 510.00+ 10 proc.tax.Gal ir per didelis komisinis mokestis,bet patys kalti...nesiderejome :)

Bilietus visdelto reikia uzsakineti ne pries 2 dienas,nes 16.00 ir 18 .00 miegamu vietu jau nebuvo,tad dziaugiames gave 22 val.
Vaziavome i Ninh Binn su open-tour autobusu (jis veza grupes i Ninh binn bet priima ir pakeleivius uz  150.00 dongu.Patogu mus ilaipino tiesiog prie musu viesbucio.
8.30 mes pajudame.

2011 m. sausio 6 d., ketvirtadienis

Parfum pagoda.......dar viena neitiketina vieta Vietname

8 val. isvaziuojame i Parfum pagoda.Atvykus mus sulaipina i 6 vietu valteles.Smulkios moteriskes energingai pradejo irkluoti.Cia upe - pagrindinis susisiekimo budas,net akmenis ar tvarkingai suristas malkas plukdo valtimis.Keista.....jau anksciau pastebejome,kad jie vaisius skuta braukdami peiliu "nuo saves",o cia dar ir irkluoja "stumdami " irklus :).
Plaukeme upe
geredamiesi vaizdais.Tyla ir.....

2011 m. sausio 5 d., trečiadienis

Halongo ilanka.... gamtos stebuklas

Kolegos.....
 Vakar viesbutyje uzsisakeme tura i Halongo ilanka.Pasiderejus tai mums kainavo po 30 USD.Tad siryt 8val. pajudejom.Kadangi autobusas velavo, buvo laiko apsidairyti gatveje......o cia pilna mano kolegu.......spynu pardaveju ....gatveje  8-10 specializuotu parduotuviu:)).
Iki Halongo ilankos 4 val. kelio.Lietuvoje naktis......tad mes irgi snuduriavome,dar neprisitaikem prie 5val. skirtumo :).Uoste mus susodino i laivus ir tik pajudejus prasidejo pietus.Pietavome kartu su 2 japonais,tad turejome galimybe ivertinti......savo lazdeliu valdymo technika:)).Gerai kad pasitaike draugiski japonai......butume like be pietu:).
Priplaukem prie pirmu ,kylanciu is vandens uolu.....

2011 m. sausio 4 d., antradienis

Hanojus- pirma diena

Pagaliau leidziames i Hanoju.Lauke +17 ...pas juos ziema...

Prie vizu isdavimo uztrukom apie valanda.Viena grupele is Lietuvos pamirso savo foto vizai gauti.....bet sia problema pareigunas issprende paprastai.Isejo is savo budeles su fotoaparatu....paprase laukianciuju siek tiek prasiskirstyti....ir nufotografavo.....jokiu problemu :))

Mus pasitiko viesbucio automobilis...patogu,nera ka ir sakyti....kaina buvau suderines 15 USD,kad ir 4 keliautojams.Vairuotojas pasitaike "lenktyninikas",tad nors ir patekom i motoroleriu kamscius.... atvykom greitai.Persirenge ,viesbutyje esancioje kelioniu agenturoje pasidereje nusipirkom tura i Halong ilanka 1 dienai 30 USD....ir pagal Lonely planet gidam "patraukem" vakarienes
 i artimiausia CHA CA LA VONG kavine

2011 m. sausio 3 d., pirmadienis

Vilnius-Hanojus......keliones pradzia

Kelias is Siauliu i VIlniu kaip reta...ledas.....bus ka prisiminti,kai rytoj ikvepsim .....silto Vietnamo oro :))
Vilniaus Akropolyje "prigriebem" uzsakyta Lonely planet-Vietnamas  knygute ir su gidu kiseneje ...dabar ramus :))

2011 m. sausio 2 d., sekmadienis

Paskutiniai pasiruosimai Vietnamas-Kombodza

Siandiena atsispausdinau lektuvo bilietus,viesbuciu rezervacijas,keliones plana  paraiska vietnamo vizai ir t.t.
Musu su Nagliu laukia 15 dienu Vietname ir 5 Kombodzoje.