2011 m. sausio 7 d., penktadienis

Ninh Binn...... gamtos stebuklas.

Anksti ryte atveze uzsakytus bilietus is Ninh Binh i Hue.Hmn...mokejome 800.000 dongu(40 USD),o ant bilieto parasyta 510.00+ 10 proc.tax.Gal ir per didelis komisinis mokestis,bet patys kalti...nesiderejome :)

Bilietus visdelto reikia uzsakineti ne pries 2 dienas,nes 16.00 ir 18 .00 miegamu vietu jau nebuvo,tad dziaugiames gave 22 val.
Vaziavome i Ninh Binn su open-tour autobusu (jis veza grupes i Ninh binn bet priima ir pakeleivius uz  150.00 dongu.Patogu mus ilaipino tiesiog prie musu viesbucio.
8.30 mes pajudame.
Kadangi vaziavome su grupe,pries ivaziuodami i Ninh binn sustojome HOA LU....grazus kompleksas ir tiek (veliau suzinojome,kad ji galima aplankyti darant "keliones rata"is TAM COC).
Paveluotai nusprendeme ,kad  reikejo vaziuoti is autobusu stoties,nes i Ninh Binn vietoj zadetos  11val. atvaziavome 12.30.
Nors su gidui autobuse buvom aptare kad mus isleistu prie "ziedo" is Ninh Binn....vairuotojas sustojo ....."kazkur",o mums pradejus klausineti....apsuko autobusa atgal ir pradejo vaziuoti priesinga kryptimi......pavaziavo kelis simtus metru ir mums pradejus saukti....STOP!!! Sustojo..."kazkurioje sankryzoje".....:).Islipom su kuprinem......keistas jausmas....likom vieni :).Patraukem is ju su mechanine greicio dez reikalinga kryptimi ir uzsukome i pirma pasitaikiusia kelioniu agentura.Susitarem del mopedu nuomos...bet sedus ant ju paaiskejo...tik vienas su automatine graiciu deze :)...jokio noro kamsciuose prisiminti mechanines greicio dezes valdyma :)).
Padekojome ir patraukeme toliau.Pakeliui lyg "tycia" sustojo vyrukas ir paslaugiai padave viesbucio kortele,kur galima issinuomuoti mopedus.
Nezinau ar tai buvo tas pats viesbutis,bet uzsukom i pirma pasitaikiusi salia kurio stovejo mopedai.
Gavome atsakyma "taip nuomuojame"...bet paprasius "automat"(automatines greicu dezes),vyrukas pradejo vaikscioti..."stumti" laika.Kai mes "paspaudeme"...puole skambinti bosui..... issitempes kaip kareivis ir pasistiebdamas nusirdziai linkciojo galva...lyg bosas ji matytu :).....o cia tai pagarba BOSUI !!!!
Gavome atsakyma OK :)).Viename mopede pasirodo nera akumuliatoriaus ir abu be veidroduku :)...tad kantriai stebejome kaip ruosiami "musu" mopedai :)....niekur neskubam,nors kaip cia pasakius...saule leisis uz 4 val. :)
Isvziavome .......ir tik po kurio laiko pajutau,kad palikom kuprine su zemelapiais.Gerai,kad kisenej liko pirmam nuomos punkte gautas ranka piesta planas......nors kazka turim:).Mopedai tusciai kuro bakais,tad sustojom pirmoje koloneleje ir "sliukstelejom" po 3 litrus.Klausiam "kiek?"....ranka rodo "duok pinigus"...duodu 100 000 dongu,rodo "dar".Duodu 20 000,duoda grazos 5000.Naglis suabejojo gal padavem 200 000.As idemiai ziuriu i vyruka, i jo rankose esanciu pinigus....suabejojau....gal tikrai 200 000,o jis staiga duoda dar 10 000 grazos .......cia tai "zvilgsnio jega" :)) !!!
Uz pirmo posukio....isgirdau trenksma.....sustojes atsisuku....Naglio mopedas guli ant zemes,o jis letai keliasi...kaip suletintam filme.....sveikas ar ne?Atsistojes letai priejo....."nusibalnojes abi rankas, kelius ir blauzdas"....bet gyvas ir "sveikas "!!!
Atvaziavom i TOM COS.Motociklus palikom "parkinge" po pavesine.....vyrukas ale saugo gerdamas arbata gretimame lauko bare....tokia cia jau tvarka.
Susimokame ir su 2 irkluotojomis jau valtyje.Merginos irkluoja su pirstinem...salta,o netrukus viena ju pradeda irkluoti ...."kojomis"...to net neisivaizdavom :).Kadangi susivelinom ir isplaukem 14 val....valciu jau mazai.Autobusai turistus is Ninh Binn i Hanoju isveza 15 val.Vaizdai...truksta zodziu....manau verti patekti i pasaulio gamtos stebuklu top 10.
Po kurio laiko irkluotojos  pradejo "kiaukseti" ...."zikva...leikva"...suzinojome,kad tai reiskia....salta.Graziai skamna,tad mes su Nagliu mielai pamegdziojome siuos garsus.Prisimegdziojome:)...priplukde mus prie valties,kur mums mielai pardave arbatos,o musu irkluotojos paprase kavos:)...visiem juk "ZIKVA" !!!
Pasiplaikiojimas valtimi truko 2 val.Grizom apie 16 val. ir sede ant motoroleriu isvaziavome i  uz 3km esancia Bich Dong Pagoda.Grazu.... ir jau norejome vaziuoti toliau,kai mergaiciuke su mokiniu uniforma (balta-melyna) parode iejima i urva (kaireje puseje)..... jo mes net nepastebejome :).Mes susizvalgeme ir paskui ja ....o cia laiptai kalno viduje .Uzlipome.........sustojau lyg suakmenejes....vaizdelis "pritrenke".Po mumis tarp uolu mazas kaimelis o uz jo is vandens "isdyges" kalnas.Ka ir sakyt...mes stovim sventykloje be zodziu....kaip visa tai atrode zmogui pries 500 metu?

Mua Cave
 Pradejo temti,tad skubiai sedome ant mopedu  ir i Mua Cave.Siek tiek paklaidzioje (zemelapis juk moters ranka piestas :)   )...nurukom laukiais.Prie Mua Cave....laiptai i pacia kalno virsune...tad jais uzlipome ...sunku patiketi...buvome vieni.Vaizdai......sleniai su "isdygstanciais" pavieniais kalnais ir tarpeklai...siandiena jais plaukeme.Likom geram pusvalandziui  ir tyledami stebejome baltu pauksciu buri neramiai sukanti ratus tarpekliuose......taip sulaukeme ir tamsos .Pajudejome atgal lauko keliais.....apsviestos ziurkes sprukdavo nuo kelio...viskas atrodo naturalu :).Grizom i mopedu nuomos punkta ir pasieme savo "kisenini" gida isvaziavome ieskoti vakarienes.Smagu...leki gatvemis kartu su vietiniais....tu su veida dengianciu salmu...tiesiog vienas is ju...ir gali "pyyypinti" kiek "sirdis geidzia" atgal  tave lenkianciam  ir "baubianciam" sunkvezimiui:))).
Grazinome mopedus 20val. ir su kuprinemis patraukeme i autobusu stoti.Stotis...kaip kaime....20-30 sedimu vietu:).Isitaise ant mazu keduciu salia "kiosko" gurksnojame alu ir..... plauname Naglio zaizdas su "zelionke"..."gerai kas gerai baigiasi".
Mums pasiseke,kad negavome bilietu 16 ar 18 val....butume daug ko nespeje :)
21.45 val.pries atvaziuojant traukiniui keleivius isrikiavo pagal vagono numerius ir ..... mums reikalingas vagonas sustojo tiesiog pries mus.....fantastika :)
Traukinys is Hanojaus,tad musu vietose kazkas miegojo ir islipo.Islyginame patalyne ir i antra auksta...dziaugiames kad turime niegamas vietas :).Su mumis vaziuoja suomis...kaip isaiskejo as du kartus buves Joensu....jo gimtam mieste...mazas tas pasaulis:)
Pries akis 12 val. kelione......issimiegosime:))