2011 m. sausio 5 d., trečiadienis

Halongo ilanka.... gamtos stebuklas

Kolegos.....
 Vakar viesbutyje uzsisakeme tura i Halongo ilanka.Pasiderejus tai mums kainavo po 30 USD.Tad siryt 8val. pajudejom.Kadangi autobusas velavo, buvo laiko apsidairyti gatveje......o cia pilna mano kolegu.......spynu pardaveju ....gatveje  8-10 specializuotu parduotuviu:)).
Iki Halongo ilankos 4 val. kelio.Lietuvoje naktis......tad mes irgi snuduriavome,dar neprisitaikem prie 5val. skirtumo :).Uoste mus susodino i laivus ir tik pajudejus prasidejo pietus.Pietavome kartu su 2 japonais,tad turejome galimybe ivertinti......savo lazdeliu valdymo technika:)).Gerai kad pasitaike draugiski japonai......butume like be pietu:).
Priplaukem prie pirmu ,kylanciu is vandens uolu.....
.truksta zosziu !!!Plaukem tarp fantastisku uolu ir po valandos persedom i baidares.Savarankiskai plaukiojome tarp ir "po uolomis".....grazu!!!Vienoj ilankoje buvo taip seklu,kad "pakibo" ant seklumos baidare.....stumdamas nulauziau irkla......grizus po derybu teko sumoketi 20 USD :(.
Plaukdami uzsukome i vienoje is vandens kysaniu uolu esancius stalakitu urvus.....neitiketina,kad ilankos uolos,urvai.....viskas sukoncentruota vienoje vietoje!!!
Lauke vesu....ziema.Gerai,kad paskutine akimirka is namu pasiemiau "termo" maikute,nors atrode.....visiska "nesamone".Laivui grizinejant i uosta,mes isitaiseme virsutiniame denyje.....stebejome praplaukiamas uolas ir  "sildemes" visku is gertuves:).
Grizom 20 val.Pries eidami vakarienes uzsakeme  rytojaus tura i Parfum pagoda ir traukinio bilietus is Ninh binn i Hue.Nors vaziuosime po 2 dienu,bilietu musu norimu laiku 18 val. jau nebera,tad teko pirkti 22 val. ......yra kaip yra.
Vakarieniavome LADY BIRD  restorane.....labai jau keistas pavadinimas ir nieko bendro su restorano aplinka.Senas  ,"patrintas",megstamas vietnamieciu restoranas.Ant iskabos ir meniu uzrasai....."rekomenduojamas lonely planet"!!!
Jiems tai didelis pasiekimas....garantuojantis uzklystancius turistus.
Grizome tamsiomis gatvemis.Visame rajone dingo elektra,tad kuri laika kambaryje  teko pasisviesti ciklopu.