2011 m. balandžio 12 d., antradienis

Yangshou.......pirma diena.

Siandiena planuojam plaukti bambuku plaustais is Xim ping miestelio iki Yangdi.Cia pasak kelioniu gidu-knygu laaabai grazus vaizdai,kurie net atkartoti ant 20 RBD kupiuros!!!
  Tik isejus i gatve prie musu prisistate bobulyte ir itaigiai pradejo siulyti dviraciu nuoma ir kelione  "nuosavu"  bamboo plaustu.
  Siandiena nusprendeme neisivelti su vietiniais i ju siulomas paslaugas......

,o patys nusigauti iki Xim ping miestelio  marsrutiniu autobusu  ir ten susirasti plausta ir t.t..Tiesiog norejosi "laikyti vadzias" savo rankose :)).Patraukeme link autobusu parko negaledami atsistebeti viduty miestelio kylanciais kalnais-uolomis,kurios zalios zalios nuo veslios augmenijos.Pakeliui isgirdome muzika,tad uzsukome i greta esanti skvera.Cia gal 100 vietiniu soko-dare manksta.Nuosaliau grupele moteru soko kazkoki keista soki,primenanti kung fu judesius bet .....su veduoklemis rankose.Jos darydamos vienodus judesiuis sutartinai isskleisdavo veduokles..... ir pasklisdavo garsas....sssssiiiikkk.Na su muzikine klausa niekada negaledavau pasigirti :)).
   Autobusu stotis...egzotika.Praejom bobulyciu filtra,kurios "saudo" keleivius i netoliese stovincius autobusus.Jos nesupranta angliskai......mes  rodome miestelio pavadinima zemelapyje,jos linksi galva.....taip...taip........ir rodo joms reikalingus 2-3  miestelius,bet ne musu  ir....autobusa :)).Po keliu minuciu prisistato vyrukas (turbut stebejo situacija)  ir aiskiai istares mums reikalingo miestelio pavadinima,parodo autobusa :).25 km kelione kainuoja  8 RBD (3LT).Si atstuma iveikeme per 40 min.
Ximp ping gatve
  Vaziuojant sleniu stebejau vietinius,kurie pasikinke buivolus dirba mazus zemes lopinelius.Vargsta jie cia....ka ir sakyt.
   Vaziuojant kelis kartus rodem zemelapi kontrolieriui.... ir kai sustojus eilini karta vel parodeme ..... liepe greitai lipti lauk :)).Islipom mazo miestelio  akmenimis gristoje aiksteje.Tuscia,tik keletas bobulyciu pardavinejancios vaisius.Kelios bobulytes kartojo ...bamboo,bamboo ....taigi supratome ,kad esame ten kur reikia, Xim ping miestelyje.Sis miestelis skaiciuoja 1000 metu.Kai ejome nurodyta kryptimi senomis gatvemis.....atrode ,kad laikas cia sustojo ir uzsikonservavo pries keleta simtmeciu.....seni seni pastatai,sedincios ant namu slenksciu simtametes bobulytes mezga,lukstena zemes riesutus....aplinka ir atmosfera nereali !!!
  Pakeliui viename is namuku aptikome jaukia  uzeiga,kurioje suvalgeme velyvus pusrycius.Patiekalai buvo vieni is skaniausiu,valgytu Kinijoje iki siol.O kur dar mango seikai (kokteiliai).Savininkas akylai stebejo mus ir netrukdavo paduoti ryziu pintine,kai tik lekste istustedavo ......nepamirsdamas pasitikslinti ar skanu :)).
  Uzkande,patraukeme toliau ir uz keliu 100 metru atejome prie upes.Grazu,bet keletas dideliu laivu ir pakrantes nugultos plaustu (pagamintu is bambukus primenanciu vamzdziu :))....ateme laukines gamtos ispudi.Patraukeme link plaustu,kurie plaukia Xim ping kryptimi.Abipus kelio i virsu sauna ivairiausiu formu uolos,apaugusiu dziungles primenanciu augalu.....uzverti galva i virsu,i uolu virsunes ...jegaaaa!!!. Nepraleidome progos nusifotografuoti ir virs upes kylanciu kalnu fone.....butent sis peizazas atvaizduotas ant 20 RBD kupiuros.
  Ryte,viesbutyje mus itikinejo,kad vaziuojam per anksti...upe plaustams uzdaryta iki 13 val.Pamaneme,kad vel makaronus kabina :)).Pasirodo is tikro...plaukia policijos kateris,kuris lydi upe i virsu plaukiancius didelius turistinius laivus,o visi bamboo plaustai laukia.Kadangi buvome prisede pusryciu ,isplaukimo palaukeme gal 30 min.Praplaukus laivams,plaustai vienas paskui kita,zigzagais,isplauke.....o mes sedejome "issizioje" ir tylomis stebejome gamta.....tik norejosi isjungti plaustu variklius ir tylomis stebeti ispudingus  laukines gamtos vaizdus.Pakeliui praplaukeme keleta saleliu,kuriose jaunavedziai dalyvavo fotosesijose ,o keletas draugu lauke su pintinemis maisto :)).
  Plaukimas plaustu mums po derybu kainavo 180 RBD.Turejome planu grizti takeliais palei upe atgal iki Xim ping,bet atsisakeme idejos nes kelione pasak aprasymu turejo trukti 4-5 val, iki tamsos.Veliau sutikome ....".uzsiparinusia" prancuzu porele...pasirodo,griztant reikia keleta kartu persikelti per upe...o bamboo per mazas biznis kilnoti per upe ir jie nerodo didelio entuziazmo:)).
  Musu kelione plaustais baigesi Yangdi miestelyje.Miestelis senas ir kaip ismires.Paklaidziojome tusciomis gatvelemis ieskodami  WC ir autobusu sustojimo.Kai nerade sustojimo,jau sunerime grizome i prieplauka......viena bobulyte uztikrintai treptelejo koja...autobusas bus cia !!! ir rodydama i laikrodi ....5 min.Bendravimas tik gestais ir mimikomis.....anglu kalba cia neegzistuoja:).Po 5 min sustoja autobusas .....rodydami zemelapi isitikiname,kad vaziuoja Yangshou ir pirmyn.40 km atstuma vaziavome 1val.40 min....tokie cia jau greiciai :).
Zvilgsnis isBilian peak kalvos...
  Grize i Yangshou uzlipome uzlipome i Bilian Peak virsune esancia West street gale .....tikslaiu puse virsunes)...nes auksciau nebera laiptu.Iejimas kainuoja 30 RBD ,o apzvalgos aiksteles apaugusios medziais ,tad vaizdais  i upe galejome pasigrozeti tik pro saku propersas.

Naktinis Yangshou...
  Daug smagiau WEST STREET .Siaurute pesciuju gatve su mazomis,bet jaukiomis parduotuvemis,barais......cia isbandeme kinietiska ''peduciu" masaza.Vakariene valgeme pagrindineje West gatveje.Labai jau aktyvi mergina ikalbinejo uzsukti  i bara:).Uzsakeme balto vietinio  vyno.....atnese brendzio,pasak merginos kinietisko vyno :).Pamaciusi musu reakcija,ramiai pasake....jei nepatiks,galit ir nemoketi :) !!!  Pasirodo vietinis brendis laaabai jau primena metaxa :),tad pasimegaudami ji ir isgereme.Saskaita mums atnese...be brendzio,bet mes su malonumu sumokejome uz ji........juk atradome gerima  "kinietiska,metaxa skonio vyna" :)) ir jis mums pravers dar kelioneje :).Su patiekalais mums taip gerai nesiseke.Maisto uzsakinejimas Kinijoje,nesibaigiantis nuotykis.Uzsakinejome krevetes,net patiekalo foto meniu mateme :)....atnese nelukstentas , 2cm dydzio krevetes.Is pradziu bandeme lukstenti,veliau kopijuodami vietinius, bandeme valgyti nelukstentas....na niekaip nesikramto:)).
Baigesi dar viena diena Kinijoje.....

1000 metu senumo Ximp ping gatve...su bobulytemis

Xim ping gatve...

Uz   nugaros peizazas ant 20RBD kupiuros .....