2011 m. balandžio 20 d., trečiadienis

Gimtadienis Kinijos pakrastyje.....

Tortadienis...
 Visa nakti lijo lietus,bet pirmas atostogu rytas prie juros  isauso be lietaus !!!.
Viesbuti rinkomes is agoda.com.Sezonas prie juros jau i pabaiga, prasides liuciu sezonas,tad viesbuti Mangrove Tree Rezort uzsakeme su 50 proc. nuolaida.Viesbutis didziulis ir .....super super,cia vyko mis pasaulio rinkimai,lankesi amerikos viceprezidentas vizito kinojoje metu......aisku tai suzinojome tik pavarte viesbucio bukletus:)).Baltas smeliukas,toks pat kaip musu pajuryje,tik svarus lyg permatomas siltas vanduo,snioksciancios bangos ir aksominis oras.Islipi is vandens ir vel norisi atgal:)

Akys megaujasi horizonte zaliuojanciomis salomis.Gal ,kad baigiasi sezonas neerzina kateriu ir vandens motociklu triuksmas,o pajuris apytustis,viesbucio gyventojai,(pusryciaujant suprantame,kad gyventoju viebut yje...visdelto yra nemazai:)  ),kazkur "dingsta"ir  atsiranda tik i pavakare,o pajuryje  like kinieciai slepiasi po skeciais.Viesbutis reklamuojasi kaip puiki vieta praleisti medaus menesi,tad daug jaunu poreliu meiliai susikibusiu rankomis ir nors musu akimis visi jie lyg nesubrende vaikai,kur jau ten susituoke......krykstauja,vaiksto su is kambario paimtais chalatais.....salta matyt jiems :).....kad mums tokias vasaras tureti :)

Po pietu "isijunge" vejas ir salia viesbucio ,pliaze radau gana nebloga burlenciu inventoriaus nuoma,tik kaip ir iprasta Kinijoje....viskas "normaliai" kainuoja,po derybu 200 RBD(80lt) 90 min.Saule,jura,bangu sniokstimas,burlente ,kompanija.....tikros Bonifacijaus atostogos.Viesbuti maistas ir alus laabai brangus......alus 0.3 buteliukas 16 lt.,tad viesbucio minibare saldome savo alu,kuri parsineseme is uz keliu simtu  metru parduotuves,kur jis kainuoja 2,5 lt.
  Siandiena mano gimtadienis,tad vakarieniavome ant juros kranto esanciame juros gerybiu restorane.Virejas ant ugnies kepe krevetes,krabus,geldeles,o mes ant stalo esanciame puode gaminome patiekala "hot pot" .........darzoves,zuvis ir dar zuvis :)......kalmarai ir dar visokiu mums neiprastu priedu :).....paskui "trauki" su lazdelemis gabaliukus ....Velai vakare grizes i kambari......radau gimtadienini torta su uzrasu kinietiskai ir zvakuciu rinkini ......viesbucio dovana:),Niekada nebuciau net pasvajojes,kad svesiu gimtadieni Kinijos toliausiame pietiniame taske.Paziurejus i zemelapi.....panasu ,kad tai ne tik Kinijos,bet ir "pasaulio krastas" :))