2011 m. sausio 8 d., šeštadienis

Hue....... motoroleriu turas !!!

Prituko benzino...ne problema....Coco colos buteliukas 20 000 dongu..
Siandiena Vietname gavome pamoka.... traukiniu tvarkarastis ...neatitinka skelbiamo internete :))....
 tad nakti praleide traukinyje Ninh binh-Hue..... atvykome ne 11 val. o 10 val. ryte!!! Musu is anksto sutarti  moto gidai,nors ir gave traukinio Nr. zadejo pasitkslinti grafika ,matyt atvaziavo 11val....tad mes 10 val. traukiniu stotyje...apsupti "paslaugiu" taksistu :) Vaikinukai kaisioja viesbuciu korteles ir mes..."apsiprate" su mums rodomu demesiu pradedame jas skaityti ir ieskoti ar yra Lonely planet rekomenduojamu viesbuciu sarasuose..... BINGO yra ..Binh Duong hotell 2... ir tik 18 USD su pusryciaus abiem :)).. + nemokamas nuvezimas...
10 min ir mes viesbutyje..... trumpai i dusa ir ....mes viesbucio apacioje......atiduodam skalbti rubus.. 1kg/1 USD.....ir nusiperkame rytojui bilieta i Hoi Ann.....ir nuomojames mopedus 6 USD /dienai.Paklaustas apie moto gida vyrukas ispucia akis.....kam tau? vairuoti moki?...linkteliu galva....piesia lankytinas vietas ir mes isvaziuojame i miesta...
Uz 100 metru sustoja Naglio mopedas...baigesi benzinas(mopedai nuomuojami tusciais bakais:))    )....gerai,kad salia moteriske pardavineja Coca cola ir.... benzina...coca colos butelyje....iki benzino davaziavome ir uzpylem pilnus bakus...kuras cia 16000dongu/litras (0.8 USD).Pakeliui...uzsukom i Indu kavine...turejau proga supazindinti Nagli su Indiskos virtuves spec. patiekalais....paniro suriu ...

Pirmas objektas  imperatoriskas miestas..... didelis kompleksas deja smarkiai sugriautas ir .....nepajutau tos ypatingos dvasios.... sugaisome 1.5 val. kuriu mums veliau pritruko:(...
Nuvaziavom i Thien Mu Pagoda..... nedidelis kompleksas,bet iskart suzavejo....ka ir kalbet apie bonzai soda ...nors Naglis ragino eiti toliau...negalejau atitraukti akiu...
Pasukom palei upe i Siaure.....vaziavom kaimais...kelias....greitis ne daugiau 20-30km/val....mums mojavo vaikai,o mes "issisiepe" jiems atgal :)....nerealu.Viena karta paklydom,tad pabandem ivaziuoti i kalna per purva...tik Naglio padedamas "nuleidau" savo moto zemyn .....uztat iki keliu "tesloj":)).... vietiniai rode mums kelia iskele 2 pirstus...suprask 2 sankryzoje i kaire...bet gali skambeti 200 metru i prieki :))
Isvaziavom i platu kelia ir "apipyyypinti" sunkvezimiu ,kuriuos mes lenkemi i kalna o jie mus pakalnen .......vaziavome vis abejodami cia ar ne cia vaziuojame :))....pamate kareiviu "viliuka" sustojome ir ....mums karininkas maloniai nupiese i knyga kelia...ir kai mes veliaus  sustojome pasitarti...jie mus pasivijo ir sustoje primygtinai liepe vaziuoti pirmyn...kareiviska tvarka ir Vietname tvarka:))
Pagaliau pasiekem Tomb of Khai Dinhh.Baloj nusiploviau batus....Naglis juokesi ...purvu plauni purva !!!
Sventykla... palipus laiptais ....tamsios sustingusiu kareiviu figuros ir bokstai....kele pagarba.... o viduje ...nesitikejau ,kad Vietnamieciai taip puose is porceliano savo rumus.....grazu ka ir sakyt.
Cia susivokeme ,kad Tomb of Tu Duc iki 17 val. nebespesim...prituko 30 min :(...tad nuvaziavom i Tu Hieu Pagoda,kuri nakciai neuzdaroma.
N.. kartu paklyde i tiek pat kartu ...gatveje tiksline laika..... mes ja radom.
Cia veikianti sventykla is kurios paskutinis turistas dazniausiai autobusu isvaziuoja 16 val.,tad mes cia vienui vieni.....tik kartais praeina smalsus vienuolis.Priesais sventykla magiskas bonzai sodas ....ir rukstantis smilkalai....
Cia mes ir "nuleidome" saule.....tyliai,karts nuo karto gurksteldami "zaliu devyneriu".... supratau,kad prie savo namo....noriu kazko panasaus i si soda .....svarbu juk paleisti nora :))
Isvaziavome jau tamsoje....Hue uz 5 km,tad net nepajutom kaip atvaziavom...Lonely planet susirade artimiausia rekomenduojama restorana ...mes jau vietoj:)...La Caranbole....prancuzo ir jo zmonos vietnamietes restorane......mano vakariene.....9 mazi  bet skanus patiekalai...vakariene siandien prabangi.....9USD.
Naktinem gatvemis nurukom i viesbuti......ir chaose yra kazkokia tvarka......sankryzoje svarbu "pypinti" kad tave matytu...ir svarbu nieko "nenugriauti" :))......
Super dienele...siandiena iveikeme 50 km !!!.......rytoj musu laukia Hoi Ann....

1. Sventykla pusu miske buvo tikrai neapsakomai grazi ir magiska :)

2. Skaitydama šį straipsnelį vien šypsojaus :), įsimintina diena jums buvo:)

3. Super!!!!!!!! Nuoširdžiai pavydžiu tokių kelionių :) O Remyga ne tik keliauninkas, dar ir rašytojas neblogas :) Lauksim tavo išleistos knygos apie keliones :) Ieva

4. ....ir rašytojas, ir fotografas.....Jaja.....