2011 m. sausio 6 d., ketvirtadienis

Parfum pagoda.......dar viena neitiketina vieta Vietname

8 val. isvaziuojame i Parfum pagoda.Atvykus mus sulaipina i 6 vietu valteles.Smulkios moteriskes energingai pradejo irkluoti.Cia upe - pagrindinis susisiekimo budas,net akmenis ar tvarkingai suristas malkas plukdo valtimis.Keista.....jau anksciau pastebejome,kad jie vaisius skuta braukdami peiliu "nuo saves",o cia dar ir irkluoja "stumdami " irklus :).
Plaukeme upe
geredamiesi vaizdais.Tyla ir.....
kazkur virs upes sklindantis motorines valties garsas.Saunuoliai....jokios trankios muzikos,leidzia grozetis gamta tyloje.Po pusvalandzio islipome prieplaukoje....ir keltuvais (tokiais keliames austrijos slidinejimo kurortuose) pakilome i kalno virsune.Tiesa keltuvai ijungiami periodiskai,kai susirenka zmoniu burys.3 menesius trunkancios sventes metu cia apsilanko daugiau kaip 1 000 000 maldininku.Gamtos vaizdai jau "iprasti" musu akiai,bet kai iejome i Parfum pagoda.......
..milziniska uola kalno virsuneje i kuria reikia nusileisti 125 laipteliais...... buvome suzaveti.Nusileidus laipteliais....pasirodo dar veda laipteliai gilyn i kalna, o ten jauki,maza  sventykla.Visa uola kvepia smilkalais.....Sio gamtos stebuklo didybe suvoki issaidamas is kalno gilumos.......i dienos sviesa....
Zemyn nuo kalno galima leistis keltuvu,bet mes nusprendeme "pasivaikscioti".Na ispudzio takas nepaliko.....aplink visi ruosias sventei,tad kalami prekystaliai  ir suolai kavinems.Cia turetu buti kamsciai ir didziulis bruzdesys per svente......visai nesinoretu cia atsidurti sventes metu :))
Vakare grize i viesbuti suzinojome,kad negavo musu prasytu bilietu i turistam siuloma "watter pupy"....leliu spektaklis ant vandens.......tiek to,spektaklis skirtas vaikams :)
Prisedau viesbutyje prie PC ir issiuntinejau uzklausas del viesbuciu Hue ir Hoi Ann.Patogu su Lonely planet.....prie rekomenduojamu viesbuciu salia kainos ir www nurodyti :).
Isejome vakare i Dong Xuan Market.Turgus kaip turgus....visose gatvese tas pats :)...ispudzio nepadare.
Prasiejome kelioniu gido nurodytu pesciuju marsrutu.......aplankem visas lankytinas vietas....kaip mums ir pasirode ankciau,jei neplanuoji aplankyti Ho Si Mino mauzoliejaus....Hanojui skirti visa diena  nebutina,uztenka ir keletos vakaru.Senamiesti galima skersai-isilgai pereiti per 15-20 min.
Vakarieniavom "Hanoi Garden" kavinukeje......tikejomes geresnes aplinkos:)....bet maistas nenuvyle (mano patiekalas zuvis banano lape skaniausias iki siol valgytas patiekalas:)    ).Tai buvo brangiausia vakariene iki siol......400 000 dongu (50lt.).
Rytoj isvaziuojame i Ninh Binn.