2011 m. balandžio 11 d., pirmadienis

Xi Ann......visdelto pamaciau fontanu sou !!!

Ryte issimiegoje sedome i marsrutni miesto autobusa Nr.609 ir nuvaziavome i Big Goose pagoda.Vaziuojam ir nelabai suprantame kur turesime islipti.Kelis kartus rodeme zemelapi vairuotojui …atsakymas dart toli ,laukite.Autobusui sustojus dar viename sustojime, lyg zinodami paklauseme vel vairuotojo….netiketas atsakymas….lipkit lauk grieciau ,atvaziavot:e :).

Pasirodo islipome salia skvero su fontanais.Eidami pamateme kelias foto ir vel…..uzsikaitinom…..naktinis fontanu sou buvo ir panasu gan ispudingas,tiesiog vairuotojui nebuvo naudos is nemokamo reginio…..zaltys,ka ir sakyti.

Zmogus rasantis vandeniu....
  Iejimas i Goose pagoda pro pietinius vartus,tad is leto ejome isilgai sienos jaukia pesciuju gatvele.Atmosfera uzburianti.Zydi medziai,nedideli ir jaukus kinieciu suvenyru kioskeliai ir daug poilsiaujanciu vietiniu.Nematytas vaizdas……vyrukas dideliu teptuku tiesiog ant grindinio piesia hieroglifus….vandeniu!!!.Praeviai skaito dar nespejusias isdziuti raides.Groja svelni muzika….ir tiesiog gatveleje vyksta keista plastisku judesiu sokiu pamokos…..mokytoja soka ne tik judesiais,bet ir akimis,veido mimika…….grazu!!!

Iejimas I Goose kompleksa 50RBD (20 lt),bet ……. Tai vieta I kur dar norisi grizti.Sventyklos bokstas statytas 6 amziuje.Sventyklu komplekse jaukus simtameciu bonziai kiemeliai,zydincios magnolijos ir ore sklandantis smilkalu kvapas…..super.

Fontanu skveras
Gizinejome kitoje komplekso puseje esancia panasia pesciuju gatvele.Skvera pasiekeme 12 val. Ir….isgirdome muzika,o uz keliu zingsniu ir fotanu virsunes.Pasirodo sou vyksta ne tik 9 val. Vakaro ,bet ir vidurdienyje.Didziule aikste,kurioje skambant muzikai is grindinio i ora sauna daugybe fontanu.Is tikro sis fontanu kompleksas vertas didziausio Azijoje vardo!!!
Netiketai fontanu uzkluptos merginos :)
Zmones tiesiog vaiksto tarp “sokanciu” fontanu ir patys drasiausi buna netiketai uzklupti kitaip pradejusio ‘’sokti’’ fontano vandens sroves, skambant pasikeitusios muzikos akordams.

Na visdelto pamateme !!!

Zvilgsnis is Big Goose pagodos
 Iki Bell Tower viesbucio grizome tuo paciu 609 miesto autobusu ir pagal kelioniu gida pabandeme surasti arciausiai esanti rekomenduojama uzeiga.Nelengva rasti…..dideli pastatai,daug reklamu…visos gatves pazymetos tik hieroglifais.Tiesiog rodeme adresa hieroglifais ir bandeme suprasti kur rodoma pirstu,kuris klaidinamai palydimas visos rankos mostu :).

Maistas neapvyle.Angliskas meniu su nuotraukomis ir protingos kainos.

Atsiliepimuose apie viesbuti radome info,kad salia viesbucio uz 200 metru yra autobusu sustojimas salia Melody hotel.Is cia kas 20 min. vaziuoja miesto autobusai I aerouosta.50 km kelione trunka 1 val.Vakarykstis vairuotojas pasiule “tik kaip mus” nuvezti uz 300RBD,o naujas su kondicionieriumi autobusas veza uz 26 RBD.
  Vaziuodami is miesto aerouosto link,pro autobuso langus mateme tolumon nusitesusius  statomu dangoraiziu rajonus, tiesiamas ore autostradas,kurios be pabaigos kybo ore toliau nei dygstanciu pastatu pamatai,Kartu su statomais dangoraiziais tiesiamo ne tik autostrados,ber kasami tvenkiniai,formuojami parkai.Nuo tokiu mastu ....eame pritrenkti.Su kiekviena diena griuva musu susikurtas Kinijos ivaizdis.Gatves pilnos nauju automobiliu (zinomu markiu kopiju taip pat :))   ),nesibaigiancios parduotuves (net vidurdieni pilnos pirkeju) ir banku pastatai....ir visur net centre milzinisku mastu statybos!!!Panasu,kad ju isibegejanti ekonomika aplenks ir vakariecius .
  Jau pirmomis dienomis Kinijoje pastebejome mazus vaikus,kuriu ...kelnes ar sortai ties uzpakaliuku kiauros  lyg praplestos.Pirma karta pamacius pagalvojau....buna,suplysta.Veliau visu sutiktu ar ropojanciu ar ka tik pradejusiu vaikscioti ....sviete savo uzpakaliukais.....kartais,reta isimtis,sviete pampersai :)).

Lektuvas velavo 1 valanda,tad  i Guilin aerouosta nusileidome jau tamsoje.Kaip visada situacija susiklosto pati :)).Prie isejimo is aerouosto uzsukome nusipirkti vandens.Cai mus skalndzia anglu kalba uzkalbino pagyvenes kinietis ir maloniai paklauses kur mes vykstame,pasake jog taip pa vyksta i Yangshou miesteli.Neikyriai patare su autobusu is aerouosto (20 RBD keleiviui) vykti i Guilin ,o is ten marsrutiniu autobusu vyktu i Yangshou,taip ir pigiau ir greiciau nei taksi ?! Mes su Vaidu itariai susizvalgeme....cia Kinijoje nieko uz dyka nedalina....net patarimu :)).Pasitikslimome aerouoste esancioje agenturoje.....taip,autobusas i Guilin 20 RBD,.Exspres autobusai is Guilin i Yangshou  vaziuoja tik iki 20 val, , o paprasti tarpmiestiniai  autobusai......gali vaziuoti,gali ir nevaziuoti. Taksi ,skirtingai nei Pekine ,20 metu senumo VW ir gali vezti tik 2 keleivius.Iki Yangshou 320 RBD !!!
  Grizome pas sutikta senuka ir kartu patraukeme i autobusa vezanti i Guilin.Vaziuojant jis pasipasakojo dirbes mokytoju,todel gerai kalba angliskai..

Sio vakaro bendrakeleiviai...seniukai :)
   Islipome "kazkokioje' aiksteleje Guilin ir kartu su musu naujuoju vedliu ,su lagaminais patraukem pasak jo 500 metru iki stoties.Kartu trauke ir jauna porele rytieciu....japonai ar korejieciai.Pakeliui musu senelis atsiprase .....SORY siandien per dau geriau vandens.....ir patraukeme.Stovime sesiese gatveje su lagaminais ziurim vieni i kitus ir juokiames.....labai jau juokingoj situacijoje esame ir neaisku kuom ir kur viskas baigsis :)).
 Guilin autobusu stotis,tiklsiau didele aikste randasi salia traukiniu stoties.Jau tamsu ....pilna smirinejanciu vietiniu...groja vietiniu grupe ir panasu....bet kas gali ciupti mikrofona ir pasijusti ZVAIGZDE :). Kartais kuris nors dainininkas ...taip "nupjauna" i lankas :).
 Musu senukas,mus stebina toliau.Klausimelis ...ka darom?...kazkuris is autobusas pajudes tik kai prisirinks pilnas keleiviu (ju tokiu metu is tikro net nesimato :)  ).... ar lipame i autobusa kuris mums kainuos 170 RBD (jis pabrezia,kad islaidas daliname ant penkiu keleiviu) ir vaziuojame dabar?  Kas lieka? sutinkam nors panasu,kad jis ieskojo kompanijos,kad parsibelsti namo i Yongshou :)).
Ant prekystalio buteliukai....kuriu mums nepardave.
  Laukiam vairuotojo 15min  ir ilgiau...kaip nera taip nera. Ateina dar senesnis senukas :)) ir rodo i autobusiuka.....mazytis ,telpa tik 3 lagaminai ir vienas ant sedynes :).....autobusiukas nedaug ''jaunesnis" nei pats vairuotojas :)).Su Vaidu uzbegome i gretima parduotuve ko nors kas padetu linksmiau praleisti laika vaziuojant.Teko pasitenkinti tik alumi,nes kai issirinkome 0.3 talpos buteliukus, musu paziuriu alhoholi ir pardavejai gestais parodeme,kad planuojame juos isgerti....ji ryztingai ateme buteliukus is musu ranku :)).Taip is nesupratom .....galima gerti ar tik "tepti'  :)).
  Prasidejo antras sio vakaro keliones etapas.Autobusiukas vaziuoja 40-50 km greiciu.Tik pradejus vaziuoti uzsukome kuro,teko avansu uzpilti kuro.....pasak vairuotojo tuscias bakas :).Kelione truko 1val.40 min.Atvaziavome jau po dvyliktos valandos.Aisviestos gatves...apsuptos virs namu pakibusiais kalnu siluetais.Musu viesbutis tarsi pakistas po masyviu kalnu.....si miesteli labai giria kelioniu gidai-knygos,ryt bus matyti uz ka :)).