2011 m. balandžio 24 d., sekmadienis

Keliones pabaiga

Siandiena baigiasi musu keliones po Kinija.Iki pietu spejome ne tik pasimaudyti juroje,bet ir idegti.Is Sanya i Sanhaju skridome 3val. ,pirmas 2 val. Lektuvas nesustodamas purtesi.....o dar neisdile lektuvo supurtymo leidziantis i Sanya prisiminimai :)....taip gali ir poilsi prie juros "ispurtyti".
  Nusileidome i Sanhajaus aerouosta......cia miestas su gatvemis lektuvams.Musu lektuvas 15 min. Vaziavo lyg "autobusas" sustodamas praleisti nusileidzianti lektuva ir vel riedejo tarp stikliniu terminalu.
  Po 10 val. Skrydzio nusileidome Maskvos aerouoste ,sikart "vaizdelis" kitoks......
keli simtai zmoniu ,nesupranta ka daryti,nes 3 moteriskes sedi rimtais viedais ir........apibraukia ant bilieto isodinimo laika ir visus varo atgal i eile (ir visa tai vyksta ankstoje patalpoje)."Grazu" paziureti i prakaituojanti vokietuka,kuriam iki skrydzio liko 30 min.,o eileij galo nera.Daiktus sviecia vienas aparatas,o kitame......moteriskes laiko arbata ir priespiecius :)......RUSIJA !!!

Ko verta tikrintojos fraze......"nu maladec nemec.....ekstremalnyj,probilsia !!! "....cia apie vyruka ,kuris veluoja persesti i kita lektuva :)

Atostogos baigtos.Grizome is Kinijos visiskai pakeite nuomone apie  sia sali.Tai sparciai augancios ekonomikos salis ir.....  priesingai nei iki siol matyti Rytu zmones.....nemandagus ir nedraugiski zmones :(. Salis didele,daug gyventoju, ir.....nekalbantys angliskai vietiniai......kelione turi buti suplanuota (bilietai,viesbuciai) is anksto ir ...truksta laisves pojucio,"keliavome pagal grafika"  :)......