2011 m. sausio 10 d., pirmadienis

Hoi Ann apylinkes su motoroleriais....

Vakar nusipirkm Hoi Ann apylinkiu zemelapi.O Siandien viesbutyje issinuomave motorlerius (kaip be deybu :))   )isvazavom nekreipdami demesio i dulksna.Nezinau del kokiu preizasciu zemelapis nupiestas toks klaidinantis :)....atstumai neproporcingi,o pazymetas pagrndinis kelias gali nusukti ir i siaura gatvele....vos prasilenkia du motoroleriai :))....bet buvo proga pabendaut i su vietiniais,kai pasiklysdavome kaimeliuose...puiku..... jie angliskai nemoka ,o mes mokinames ju gestu kalbos....zenklas tiesiai ...emocingas rankenos mostas ir ne ka maziau emocingai rodomos posukis i kaire :)......

Nulekem i pajuri isitikinti ar rytoj musu laukia siltas vanduo ir vis pagalvojame,kad gal jau "islys" saule .
Vaziavome ryziu laukais ir stebejome vandenyje braidancius ir "kazka" darancius vietnamiecius ,,,brrr .Aplankem kaimus kurie gamina dirbinius is molio,darzoviu augintojus...nesusilaikeme isgirde truksma uzsukti i zuvies turgu......didziulis surmulys,ka tik grizo zveju valtis :)
"Slow food for slow life"
Netiketai aptikome sventykla,kurioje vienuolis leido mums pasidairyti...... slapta stebejme besimeldzianti ir pagarbius "nusilenkimus" daranti vienuoli.Sustojome papietauti virs upes kybanciame restoranelyje su sukiu "slow food for slow life"....valgem ir gurksnojom alu net 2 val. ,o paskui lekem su motoroleriais skersai Hoi Ann i viesbuti,nes autobusas isvyksta uz 50 min :)
Musu laukia 20 val. kelione i pietus i Mui Ne,burlentes ir kaitavimo pamokos.....kaip bus pamatysime rytoj !!!