2011 m. sausio 17 d., pirmadienis

Mekongo delta...vienos dienos turas.

8 val. pajudejome is viesbucio.Vaziuojame i VINH LONG.Po to ka mateme Vietname...turas blankus.Malonus ir bendraujantis gidas pagyvino kelione savo pasakojimais.Pasirodo mopedas Honda kainuoja 1000 usd,o pasak jo "kopija" 400 usd.Nieko nuostabaus,kad visi jais vaziuoja ir tik 30 proc. turi vairuotojo pazymejima.Gatvese be taisykliu vazineja ir automobiliai.Vakar mus vezes taksi vaziavo ir pries eisma ir apsisukdavo kirsdamas 3 juostas......ka ir sakyt :))

Mekongo delta sudaro 9 upes...vietiniu vadinamos 9 darakonais.Plaukeme viena is ju.Atrodo ,kad plauktum didziuliu ezeru.Praplaukeme plaukiojanti turgu.Zmones tiesiog gyvena laivuose ir pardavineja "viska kas papuole".Ju gyvenimas......neislipant is laivo.Rubine tiesiog ant denio.....visi mato ka seimyna turi.Cia problema,kad vaikai gyvena su tevais ir net neina i mokyklas.Tiesiog karta keicia karta.....
Atplaukeme i sala ....raavome arbata,medu.Stebejome kaip is kokoso spaudziamas aliejus ir gaminami saldumynai.Jie is ryziu "varo" samogona,bet kazkodel ji vadina "ryziu vynu" :)).Neatsisakeme ir nuo degustacijos :)).
Vinh Long miestelyje praejome pro turgu....prekystaliuose maistui pardavinejamos gyvates,ropliai ir visokie keisti gyvunai.Teisybe gidas sake...."mes valgome viska kas juda................ ".
Vakare aplankeme Pham Ngu Lao rajona.Sedejome lauko kavineje....tiesiog sankryzoje ir gereme alu stebedami cia verdanti gyvenima.