2011 m. sausio 23 d., sekmadienis

Paskutine diena Kombodzoje......laikas namo.

Sekmadienis 15.50 .Atsisveikiname su Kombodza.
Phnom Phen aerouoste internetas "laisvas"....tad rasyti paskutini irasa...puiki proga uzmusineti" laukima.
I Phnom Phen isvaziavome su VIP autobusu,bilietas  10USD,bet su kondicionieriumi ir vietoj 6 val. tik 5 val kelio.Turetu buti 5 val. :).....kadangi autobusas velavo isvaziuoti 1 val. i sostine atvykome 14 val.
Is viesbucio mus surinkinejo toks senas senas autobusas......tokio kiek save atsimenu nesu mates:)....po pusvalandzio net pamaneme,kad su siuo autobusu ir vaziuosim 5 val.Durys neuzsidaro ir vaziuojant Seam Reap gatvemis kvapai ,dulkes....viskas kaip gatveje.Pagyvenusi moteriske,kazkodel palaikiau ja vokiete....
neislaike.
..islipo lauk:).Atvaziavome i autobusu stoti ir perlipome i savo VIP :).Gavome vietas 2 aukste ,pirmoje eileje.Sedejom vieni patys kaip lozeje su panoraminiu vaizdu.Kondicionierius is tikro  veike.....vis bandeme isjungti oro putima....toks saltis :)).
Mus kaip ir visada......atveze ne i aitobusu stoti:)).Teko deretis su  TUK TUK ir nusidereje puse kainos per 15-20 min. buvom "pristatyti '' i viesbuti :).Palike kuprines ,pestute patraukeme i Rojal palace.Grazus kombodzos stiliaus pastatu kompleksas su bonzai sodais. Lankytojus cia ileidzia tik i keleta pastatu vienas ju.....silver pagoda.Pagal aprasyma....tikejausi kazko ispudingo....panasaus i sidabra....deja.Komplekse praleidome apie 1val.Dar kartaKombodzoje  nustebino bilieto kaina, 6 USD.Aplankeme ir What Phnom sventykla.Lankytokai uz keleta USD gauna pora pauksciu panasiu i musu zvirblius ir juos paleidzia i laisve......laimei.Idomiausia,kad pauksciai ismokyti grizti.....I nelaisve:).Cia daug bezdzioniu,kurios tik ir taikosi '' nusvilpti" paaukotus vaisius.Vakare pasilepinom masazu.....cia jis tik 6USD\val.Cia susipazinome su Kestuciu is Cikagos.Jis jau 20 metu dirba azijoje su vyriausybinemis programomis.Keleta valandu snekuciavomes gurksnodami  alu.Nors daznai pagalvodavau,kad noreciau pasibastyti po Azija ilgesni laika,kazkodel klausydamasis jo pasakojimu apie savo klajones,supratau ,kad man gera ir namie.....tik retkarciais smagu ''istrukti" ......
Nacionalinis muziejus
Siandiena spejome aplankyti Nacionalini muzieju.....smagu kai matai akmenines statulas su sventyklu pavadinimais,kuriose jos rastos ir kuriose tu buvai:)....."isijungia" vaizduote:)).Gaila ,kad sventyklose paliktos tik plikos sienos.
I aerouosta vaziavome taksi.....3 policininkai mojuodami savo lazdomis sustabde 2 juostu eisma ir isakmiai gestais liepe musu vairuotojui sustoti.....pasirodo as neprisiseges dirzo :)......vairuotojas atsiprase manes,kad pamirso perspeti ir trumpam islipo...."sutvarkyti reikalu".Kelioniu gidas rase,kad iprastai bauda 20 USD,bet mokant vietoje policininkui '"'  uztenka"' ir 5USD,o jei daug sypsosies gali uztekti 1USD.Neisdrisau vairuotojo paklausti,bet jis grizo greitai ir gerai nusiteikes,tad gal ir......1USD :))
 Aerouoste pries einant muitines patikra staigmena.....pareikalavo susimoketi 25 USD aerouosto mokescius.Gal taip ir turi buti.....bet susidare ispudis,kad turistams Kombodzoje taikomi auksti mokesciai,bilietai i objektus ir kt.......neproporciingi salies kainoms.
Paliekam draugiska ir silta Azija......namo namo.....ten kur "balta" ir del salcio neskraido moskitai:))

Baigesi pirma savarankiskai suplanuota kelione,kuri  "neprisvilo" .Ne viskas vyko pagal plana,bet visur spejome pabuvoti ir nors mus keliones pabaigoje stipriai ''apkramte" moskitai,mes parsivezeme daug daug naujos patirties ir ispudziu,kurie sildys salta Lietuvos ziema:).
I kelione buvau susiruoses vienas,bet esu labai dekingas Nagliui,kuris prisijunge ir palaike man kompanija siame zygyje.21 dienu kelione, puiki proga pazinti kartu keliaujanti zmogu .....ne tik is gerosios puses:).Esu labai dekingas Nagliui uz kantrybe ir supratinguma :))
Na, o dabar jau kirba mintys apie sekancia kelione.......bet viskam savas laikas :))