2011 m. sausio 9 d., sekmadienis

Hoi Ann.......cia sustojo laikas

Ryte kaip visada, pavelaves 30  :) autobusas sustojo netoli musu viesbucio ir  pajudejome i Hoi Ann.
Kelione truko 4 val.Mums atrode naturalu,kad busime atvezti i miesto autobusu stoti,kur musu turejo laukti viesbucio transportas ..... deja, autobusas sustojo prie "kazkurio" viesbucio 2km iki stoties,o vairuotojas pranese , tai "paskutinis" sustojimas :)).....visi keleiviai islipo lengvai sumise :)
 Nusidereje nuo 3USD iki 2USD  uzsiropstem su kuprinem ant motoroleriu ir isikibe i vairuotojus vaziavome iki viesbucio Ann Hoi
(kambarysd 20 USD).Cia isaiskejo,kad musu traukinys is Da Nang vaziuoja tik 2kartus dienoje 4 am ir 10 pm.Administratore pamaciusi musu "susimasciusius" veidus pasiule ryt vakare vaziuoti autobusu 20 val tiesiai Mui Ne......kito pasirinkimo neturim,tad uzsakem bilietus 15USD zmogui.
Palike kuprines viesbutyje (kambariai dar tvarkomi) pestute pasiekeme senamiesti.Jaukus ir siltas miestelis,atrodo laikas sustojo 17-18 amziuje :) Senoviskoi pastatai,daugumoje ju irengtos parduotuves,o giliai ju viduje - uzdari kiemeliai.Grazu ka ir sakyti.Pasieke turgu ir nusidereje12vnt. vietnamietisko tepalo( zvaigzduciu) nuo 300 000 dongu iki 150 000...uz 100 metru 12 vnt kaina prasidejo nuo 120 000dongu.Susizvalgeme ir nusipirkome dar pakuote lauktuvem....cia priejo, issidaziusi ryskiu makiazu veida,vyresnio amziaus moteris ir balstelejusi mane skeciu selmiskai  parode zenklais....uz 100 000 galejai nusipirkkti 18 vnt.
Puole salia eidama paslaugiai rodyti ant prekystaliu prekes ir tyliai-"slapta" sakydavo kaina uz kiek galima butu nusidereti....."tikra drauge"....vis pasitikslindavo ar nenoretume uzsisakyti siunamu rubu.
Cia mes ir supratome apie ka rase Lonely planet :))  !!!!...... "grazios moterys apsimes jusu draugemis,igaus pasitkejima,kad nuvestu i joms palankia parduotuve,kur galetume pasisiuti kostiumus,marskinius" :))
 3val mums "buvo per akis" senamiestyje.....visgi kitaip isivaizdavau miesteli apasymuos ir nuotraukose,net panorau jau si vakara isvaziuoti autobusu :))...gerai kad Naglis sustabde :)......
Vakare pamatem kita Hoi Ann.Vien pakrante su kavinkemis krantineje ir  rytitiskom spalvotmis lempomis....uzburia!!!

Musu knyga kelonu gidas mus atvede i "skyle ..Phone cafe" :)...kaip ir rasyta "aplinka ne kokia bet maistas...kaip pas mama" . Toks sltas aptarnavimas ir skanus maistas......cia "uzstrigom" 1.5 val......ir ne vieno laisvo stalo !!!