2011 m. balandžio 19 d., antradienis

Pagaliau ......prie juros!!!

Pagaliau "varom"  prie Pietu Kinijos juros!!!

Siandiena ,bent jau dabar taip atrodo (keliones metu buvo daug itampos,ispudziu,nuovargio ir vis....reikejo saugotis vietiniu draugiskumo,kuris dazniausiai baigdavosi,smulkia .....apgavyste :),) prasideda smagiausia atostogu dalis....."varom" prie juros!!!

Renkantis viesbuti Hong konge,skaiteme kad yra patogus susisiekimas traukiniu i aerouosta.iki traukiniu stoties galima nuvaziuoti metro,bet viesbutyje patare vykti autobusu,tad su lagaminais stovime sustojime.....lengvai sumise,nes autobusai stoja vienas po kito kitoje gaves puseje,Kai jau pradejome nerimauti,sulaukeme savo autobusiuko ir uz 6lt.(Hong konge vieso susisiekimo kainos  nediddeles) visi nuvaziavome iki traukiniu stoties,kur vel neiprasta situacija,perkant bilietus i aerouosta bilietu automate jie kainuoja 36lt/vnt.,bet kadangi Hong kongo USD baigesi,pirkome kreditine kortele ir 4 bilietai kainavo 88lt.Is viesbucio Kowloon rajone aerouosta pasiekeme per 1 val.Taksi kainuoja 180 lt,tad sutaupeme pinigu,gavome naujos patirties ir ispudziu :) ir ramiai, isvenge kamsciu islipome is traukinio tiesiog aerouosto terminale.....niekaip negaliu atsistebeti,kaip Kinijoje patogiai sutvarkytas-suderintas susisiekimas.
Aerouostas pasirode jaukus,be zmoniu spusciu.....sudare apgaulinga mazo aerouosto ispudi :)Cia daug neiprastai aerouostams nebrangiu kaviniu,tad prisedom  Vietnamieciu kavinukeje pusryciu.Uzsisedejome ir pakilome iki laipinimo i lektuva likus 40 min.Praejom muitines patikrinima (vietiniai si formaluma atlieka l.greitai....nuskaitoma arba ID kortele arba pirstu anspaudai!!!),ir vietoj iprastos sales su DUTY FREE parduotuvemis ir ilaipinimo vartais...pamateme metro sustojima,o laikas iki ilaipinimo tai tirpsta....Islipame sekanciame sustojime,vel metro sustojimas.....iki skrydzio 5min atmosfera pradejo kaisti :)
..... spejome net paskutiniai pastoveti eiluteje prie ilaipinimo vartu :)).
 Skrydis iki Sanya tik 1val.15min,bet toks ispudis jog nesustojant vyksta veiksmas.....tai kava pila,tai sumustinius nesa,o leidziantis net sausainukus su palinkejimais viduje atnese.....smagu:)
Rasant siuos zodzius .....mus taip "uzkrate"!!!!....turbut ne as vienas "nagus suleidau" i porankius :).....stiuardeses paragintos lakuno dingo su mano kreditine kortele ir pirkiniais iki pat nusileidimo.....adrenalino doze pries ramias atostogas :))

Is aerouosto iki Yalongo ilankos 50km,tad su taksi "nulekeme" (pasitaike lenktyninikas) per valanda,pakeliui pamateme kelias ka tik ivykusias avarijas.....keista iki siol nei Kinjoje nei kitose tolimuju rytu salyse to nepamatydavau.....pasirode,kad su motoroleriais cia vazinete nesaugu.Musu sutiktas vairuotojas....kaip iprasta Kinijoje uzsiprase 200RBD,bet sutiko vezti uz 100 :).Atvaziavus i Yalongo viesbuti sustojo sankryzoje....atvaziavo mat :)).Rodau viesbucio pavadinima anglu kalba.....purto galva....ir rodo "as juk nesuprantu angliskai !!! ".
Neturejome pavadinimo  jeroglifais,tad teko ieskoti kelio zenklo su nuoroda i viesbuti anglu-kinieciu kalba ir islipus is masinos pirstu parodyti i reikalinga nuoroda:).Atvykus i viesbuti mus pasitiko dominuojantys uzrasai kinieciu-rusu kalba....aisku kas pagrindiniai sveciai:).
   Nors kinieciai giriasi,kad Hainanio sala tai Kinijos Havajai kazkodel tikejausi is viesbucio daug maziau,nei gavome..... vaizdelis balkone i soda ir tolumoje zaliuojancius kalnus,vakare varliu arba ziogu koncertas ....puiki vieta velyviems  kokteiliukams :)
Vakarieniauti susiruoseme i netoliese prie Crown plaza esanti   maza kaviniu skveriuka.....reikia juk susipazinti su apylinkemis:).Apsidziaugemerade  meniu su nuotraukomis ir meniu kinieciu-rusu kalbomis:)).....maistas jau kitoks  nei rasdavome anksciau....pritaikytas mums ir kazko tokio musu skonio receptoriams jau truko :)) .....