2011 m. sausio 11 d., antradienis

Hoi Ann-Mui Ne.....kelione autobusu su 'miegamomis vietomis" .

Nauja patirtis kelione autobusu su miegamomis vietomis ir......persedimu!!!
Vakar pavelaves 50 min autobusas mus paeme tiesiog is viesbucio.Nors ir apypilnis,mums su Nagliu pasiseke skirtinguose galuose susiradome  musu akims tinkamas vietas....ilgiausius gultus su dezemis (mintyse pavadinau siuksliadezemis) kojoms susikisti.Jos randasi po pries tave gulincio keleivio galva. Visus ilipusius (kas pirma karta tai mato) istinka juoko priepuolis ,kuris baigiasi po pirmos valandos vaziavimo :))
Salia manes,antrame aukste, isitaise prancuzu porele.Aukstesni uz mane,o gultai be "siuksliadeziu kojoms".Net nespejau apsidairyti,kai itaise po mano atlosu savo kuprine.Vietos cia keleiviui is "ausinukams" :)),o jie 2 kuprines atsitempe(visa bagaza privalu palikti bagazo skyriuje).Man ju pagailo...susiraite lyg "sraiges".....bet po 2 val ....
surades laisva vieta mumesiau kuprine i kita autobuso gala.....jie laimingi ,kad nereikia kuprines ant pilvo laukyti,o ir as galiu atsigulti.
Pajudejom,uzgesino sviesas tad nieko kito neliko kaip eiti pas Nagli i svecius.....vaistu miegui :)....prisedau ant grindu ir snekuciuodamiesi ragavom viski is gertuves.
Naktis praejo "zuikuio" miegu.Prisisegiau dirzu,kad posukyje neisriedeciau,o va kaimynas vis taikesi ant manes " uzriedeti" :).Nepatogu,truksta vietos kojoms istiesti,o ir pedos i siukliadezes telpa tik "sonais".....autobusas juk vietnamieciams!!
6 val. ryto staigmena....visa autobusa islaipina...keliones pabaiga Nha trang miestas.(pamoka...open-bus niekada neveza i autobusu stoti,tik iki savo agenturos tame mieste....kaip Naglis pastebejo....turisNo problem"tai preke ir jos taip lengvai nepaleidzia).Mes nustebe lipam is autobuso....bilietus pirkom "tiesiogiai i Mui Ne"."No problem"....tiesiog mus po 1 val ilaipins i kita autobusa....kaip aerouoste tik kuprines reikia patiems persinesti:).
Smalsiai stebejom kaip su musu kuprinem  bagazo skyriuje atkeliavo ir 4 motociklai.Susipazinom su vyruku ,moto gidu,pasirodo jis veze gerupe turistu 4-5 dienas is Nha trango i Hoi Ann,tad grizo maujos grizo kitos grupes.Belaukdami susipazinome su jauna rusu porele Timuru ir Ala.Dalindamiesi ispudziais "stumeme" laika.Jie irgi vaziuoja i Saigona ir kombodza tik datos nesutampa.Keista,toli muo namu pasikeicia pasaulio suvokimas.Sutinki zmogu,kuri matei pries 2 dienas tame paciame autobuse ar traukinyje....sveikiniesi lyg sutikes "sena" pazystama :))
Mui Ne .....pagaliau islindo saule.Smelio kopos,dideles bangos...kaip Palangoje :)....ir siluma...mes taip jos pasiilgom :).Islipom Mui Me centre ir nustebome......jokio "iprasto" demesio.Niekas nesiulo nakvymes !?
Apklauseme artimiausius viesbucius ....."nera vietu" .Tad sedome ant moto taksi ir nuvazianome i Lonly planet rekomenduojama viesbuti THAI Hoa  Mui Ne resort us 4 km..Grazus, su baseinu ,apauges palmemis ir su savo smelio pakrante ir po derybu ...tik 35 USD kambarys.
Pastebejimas...tai jau ne "zveju kaimelis",o mazas kurortas ir 12-15 USD normaliu kambariu n-e-b-e-r-a !!!
Rytoj...ieskosim kaitavimo mokytoju....prasideda antras atostogu atapas :)

1. autobuse supratau, jog sloga - jega! Jokie kaimynu kvapai ar tualeto aromatai netrukde ramiai vaziuoti :)