2009 m. rugsėjo 14 d., pirmadienis

Udaipuras,kelione tesiasi.

Siandiena keliames 5 ryto.Esu ipareigotas uzsirasineti nuvaziuota atstuma.Siandiena spidometras rodo 61851km.(tai tik masinos spoidometras ir nera musu nuvaziuotas atsumas :) ).

Siryt savijauta ne kokia.Panasu,kad jau jauciasi nuovargis…..ir ispudziais jau pradedu pasisotinti ….reikia poilsio.Vaziavome kalvotomis vietomis.Pakeliui uzsukome I Ranakpur Temple.Slenyje tarp kalnu stovi 600 metu senumo sventyklu kompleksas.Kazkokia keista…tokios dar nemateme,kazkodel norejosi ja pavadinti budistu sventykla.Manes su sortais net neileido i teritorija,teko grizti i autobusiuka persirengti.

Mes cia vieninteliai turistai.
I pacia sventykla turistai ileidziami tik nuo 12 val. Tad gavome pasitenkinti pasivaiksciojimu aplink ir pasiklausyti magisku garsu.Viduje vyko kazkokios apeigos….. muse dideli bugnai ,o ju magiskas garsas aidu grizdavo atsimuses I supancius kalnus.Ka jau ir kalbet….kai periodiskai …nuskambedavo vyriski balsai choru tariantys kazkokius zodzius.O dar plazdancios veliaveles su varpeliais ant simtu boksteliu.Lengvas vejo gusis ir magiska atmosfera pasipido varpeliu garsais.

Salia dar 3 mazytes sventyklos,kurios ispuostos galybe raiziniu ir figureliu…..kai kurios figureless tubut turi kazka bendro ir su “kamasutra”:).

Isvaziavome is cia o viduje …kazkas liko….

Tesiame kelione I Udaipura .Kelias per kalnus veda serpantinais.Kai kur kelias tokio siaurumo,kad vos prasilenkia dvi masinos.Salia kelio pastebejome nuorodas i “Wild parka” (tigru parkas)….pamastymui jei bus kitas kartas :).
  Pakeliui uzsukome I Harmony “restorana”……islipus is masinos mus pasitiko asketiska aplinka ir zydinciu geliu kvapas.Cia labia skani Buterr paneer,o citrinu sultys tokio tirstumo,kad teko skiesti vandeniu ir deti…. cukraus :).
  Kompanijoje padidejes jautrumas,jau pradedame “kibirksciuoti”…..ateina laikas kai visiems reikia pabuti vienumoje :) !!!

Kazkur netoli Udaipuro ivaziavome i tarpeklius.Kelias pilnas nuosliauzu…..o dideli akmenys stukso tiesiog vidury kelio…..vaizdelis super!!!.Cia vienos juostos kelias,o salia ekskavatoriai “grando” uolas ,statomai antrai kelio juostai.Uzstrigome……..prasilekdami su sunkvezimiu.Kol vairuotojai kazka “aiskinosi”……pajutome smugi…mums i gala stuktelejo dzipas.Idomiausia,kad niekas neislipo is masinu,tiesiog dzipas “nukure” aplenkes mus tolyn,mums liko tik uzsirasyti masinos nr……maza kas :).

Pagaliau Udaipuras.Padiskutave atsisakeme viesbucio su terasa ant stogo ir pasirinkome pigesni viesbuti,kambarys 900 rupiju.Tiesa kamari teks isvedinti,nes viduje…kaip orkaiteje.Greitai i dusa,o cia nauja patirtis.Issimuilavus, baigesi ……saltas vanduo,cia juk dykumu krastas.Po verdanciu vandeniu maudytis ne po saltu…”krykstauti”. :)

Aplankeme City palace rumus.Cia Maharadza irenge prabangu viesbuti…..naktis 12000 rupiju,palyginimui musu 900 :).Apziurejome didziaja sale ir eksponatus,cia tarsi gyvas muziejus,bet po tiek dienu ispudziu nenustebino.
  Cia pat sedome I valteles ir 1 valanda plaukiojome ezere,kurio viduje dvi salos su rumais (viename is ju viesbutis).Rumai tiesiog kyla is vandens,pamatu nesimato, jie po vandeniu.Pakrantese pastatai ir terasos baigiasi tiesiog vandenyje,o salia,keldami truksma smagiai “turskiasi” vaikai.Istorija menantys pastatai naturaliai isilieja I dabarti.

Pusvalandziui islipome saloje su restoranu ir graziu sodu.Valtys palieka cia turistus ir atgal griztama su pirma atplaukusia valtimi.Jos cia “zuja” kas pusvalandi.

Sprendziant is nuotrauku planuojant sia kelione, is pasiplaukiojimo siuo ezeru tikejomes daugiau.O stai sekantis sustojimas,Karaliskas sodas……visiems pakele nuotaika,o gal nuotaika pakele kokosu sultys …..kuriu ragavome prie iejimo .Sode didziuliai medziai ir baseinai su fontanu….ir zydinciais lotosais.Sakoma ,kad pamatyti zydinti lotoso,laimingas zenklas .Magiska atmosfera,o kai pabandai isivaizduoti cia besimaudancia karaliska seima ir aplink tvyramcia prabanga……puiki vieta praleisti kelias valandas!!!

Zydintys Lotosai...Karaliskame sode
Vakariene valgeme kazkokiame kiemelyje…..su zalia zole,kaip namie …. Lietuvoje minksta ir tokia pat zalia zalia.Keista bet vakarop atveso ir oras pasidare lyg aksominis.

Po vakarienes kompanija isvaziavo I sidabro parduotuve…..sis miestas garseja juvelyriniais gaminiais.Na, o as ,pasiemiau motoriksa ir paprasiau pavezioti po miesta 1 val..

Nepakartojama….siauros gatveles ir motoriksu kamsciai jose.Stebi zmones ant motociklu ir skubancius namo ar sedincius savo parduotuvelese.Jie gyvena tiesiog savo parduotuvese ir vakare sedi priesais iejima su zmonomis ir bureliu vaiku.Vakaras,darbai jau baigesi …..siaurose gatvese vyrai susirinke bureliais snekuciuojasi,zaidzia.

Pakeliui uzsukome prie ezero,kuriame diena plaukiojome.Nakti salose esantys rumai apsviesti,o kazkur aukstai kalnuose tarsi pakabintos lempos “”kybo” sventyklos.Kitoje kelio puseje tarsi gyvate rangesi gynybine siena su iskilusiu gynybiniu bokstu.Super!!! Motoriksos vairuotojas netgi draugiskai pasiule islipti ir pasivaikscioti krantine……bet isdrisau tik vienoje vietoje:).Krantine apsesta vietiniu,daugiausia jaunimo ir man …..baltaodziui vietiniu keleta kartu pavadintam “Strong man” ……..pasivaiksciojimas apsviesta krantine neatrode saugu :).

Lotoso ziedas ...nesa laime :)