2009 m. rugsėjo 12 d., šeštadienis

Bikaneras (kelione i dykuma)

Po pusryciu paskambinom musu agentui keliones agentui Indijoje del safari i dykuma,bet jis isizeide,kad apsistojame ne jo nurodytuose viesbuciuose...ir numete rageli!!                                                                                                           Bet....cia vel suveike indu paslaugumas...kaip mat,mums bevalgant pusrycius viesbutyje....suorganizavo safari :))

Isvaziuodami is Bikanero uzsukome i miesto forta..... fortas kaip fortas jau nemazai matem ir ispudingesniu :).....gerai issilaikiusios sienos...daug baldu...miesto muziejus ....
Aplankem DESHOS kaimelyje esancia ziurkiu sventykla..... mano ideja,buvau rades aprasymus  keliautoju bloguose :)
Sventykla ..pritrenkianti......

Ziurkes irgi megsta piena :)
Palikom batus lauke,o i vidu iejome kilimais.....viduje mus pasitiko ziurkes.....dalis ju luosu ir vos pakelianciu  kojas....brrr   ...                                                                                Jos ramiausiai gulejo ant laiptu ir pakele akis pamatem virs musu galvu ant duru :).  Ziurkes begiojo pirmyn-atgal ir mes stengemes eiti atsargiai,kad ju neuzminti.....JOS CIA JAUTESI SEIMININKEMIS ...
Ziurkes pasitinka...stebedamos svecius IS VIRSAUS
                                                                   Viduje urve "keistas'' altorius urve....sventikas priimineja maista ziurkems ir murmedamas patepa kaktas.....na mes irgi nepraleidome progos buti ''pasventinti'' :)
  Pradejom vaziuoti.....ir toks apeme noras "svariai nusigrandyti padus".....:))

Darosi laaaabai karsata.....o dykuma tik prasideda....                     Miestelyje sustojome paklausti kelio.....zmones skiriasi nuo anksciau sutiktu.....tokios ramios  isvaizdos.....tiesiog gaudo tavo zvilgsni,kad nusisypsotu ir pasisveikintu :)                                               Sprendziant pagal  ju reakcija..... mes reti sveciai :))

Vaziuojame per dykuma.....priekyje siauras asfalto keliukas.....karts nuo karto prasilenkiam su moterimis pasipuosusiomis ryskiaspalviais sariais.....nesanciomis ant galvu didelius rysulius......mums prasilenkiant jos su skraistemis slepia savo veidus.....

Pagaliau ....vidurdienyje privaziavome kaimeli dykumoje..... tai keletas baltu namuku...... taip karsta,kad net mirguliuoja :))      Atvaziavom pasirodo pas vietini gydytoja ir kol praeis karstis buvom pakviesti i svecius isgerti arbatos.Arbatos gerimas truko  net keleta valandu,o "uzmusinejant laika'' iseidavom i kiema stebet kaip yra ruosiami musu kupranugariai .....ant ju risami rysuliai su palapinemis ir dar....kazkas mums nesuprantamo :))

Pajudejom..
Ejome ,t.y.  sedejome ant kupranugariu ir letai judejome  dykumos keliuku......salia kas 200-500 metru stovejo sodybeles.....sprendziant pagal dydi,vieno kambario molio trobeles su medzio saku stogais.
Veliau dingo namukai,bet is kazkur vis atsirasdavo vaikai.Jie nedrasiai atbegdavo iki keliuko ... istiesdavo ranka ir ...atsargiai mojuodavo mums...

Musu kelione truko 3 val...... ir pries pat saulelydi kopos virsuneje sustojome ir musu vedliai pradejo statyti palapines..... vaikai nuo toliau esancios kopos ..kazka rekavo:).... horizonte kiek neiprastai atrode aukstos itampos linija......ir nors buvom dykumoj....jauteme jog netoliese gyvena zmones :))

Is leto temsta.....o man rasant dienorasti....uz nugaros girdziu kupranugari,kuris skabo astru kruma.....ka ir kalbet.....grazu :))              Salia manes...nuo kopos tikraja to zodzio prasme nuslydo kupranugaris:)...matyt krumas salia mane skanesnis.:))

Buvo ir pavargusiu....

Pastate vedliai palapines,o mes ''kazko'' sunerimom "...negi nebus vakarienes?
O pas juos viskas kaip suletintam kine :)...pastate ir palapine virtuvelei....pastate ir kaip mokejo paserviravo stala......truko tik zvakiu :))...vietoj ju uzdege zibaline lempa:)
Iskepe duona ''ruti'' ...ir pradejom vakarieniauti.Vedliai atsinese instrumentus ir uzgrojo savo ''vietine'' muzika ir uzdainavo...skambejo kaip ''pjaunamu'' kaciu choras....pasirodo si pirma daina buvo tarsi malda dievams is kuriu viena svarbiausiu.....ZIURKE !!!.....o mes siandiena kaip tik ir aplankem ZIURKIU sventykla :))
 Prie lauzo vietiniai pradejo savo soki,net mus isjudino vienam ....keistas sokis Lietuvoj buciau atrodes kaip girtas su tokiu sokiu :)...nors ir buvau siekt tiek gurkstejes Rutos atsiveztos Dzukiskos trauktines :)
Anksti nuejome miegoti i 1001 zvaigzdziu viesbuti .Skaitytuose pries kelione bloguose taip vadino miegojima dykumoj(dykumos viesbutyje) po atviru dangumi...... vaizdas..ka ir sakyt.......issitraukem gultus is palapiniu ir ....uztilom ziuredami i dangu...
Dangus atrode ''be dugno''  nusetas daugiau nei 1000 zvaigzdziu.....man atrodo,kad paskutini karta toki dangu maciau vaikysteje :).....

Prabudau nakti.....menulis ''gulejo'' ant nugaros...