2009 m. rugsėjo 16 d., trečiadienis

Kelione i Udaipura......sekantis etapas..... Asramas

Pagrindinis Ashramo pastatas
Pajudejome i Jaidpura.Uzsirasiau spidometro parodymus........ 62027 km.
Bendrakeleiviams siryt teko palaukt manes .Vakarykstes vakariene pasirodo buvo labai astri:).  Dege ne tik burna…tiesiogine prasme sedejau ant bide ir “bandziau uzgesinti” gaisra saltu vandeniu :).

Netoli aerouosto “susivedeme” saskaitas su vairuotoju.Pravaziavome 3000km kaip ir planavome.....,o vandens pasak vairuotojo isgereme 96 butelius!!! Sumokejome 3230 rupiju uz vandeni ir vairuotojas, siaip rustoko veido ,negalejo nuslepti patenkintos sypsenos…..uzsidirbo......
Atsisveikindami su vairuotoju nusprendeme palikti arbatos 500 rupiju vairuotojui ir 200 jo padejejui.Tai nera daug,bet Savrajus patare butent tiek palikti.
Vairuotojas pradejo triuksmauti….mazai ?! ir grazino pinigus mums.Nors vien uz vandens nupirkima uzsidirbo 1000-1500 rupiju :).Nubaudeme akiplesa…..atidaveme visus arbatpinigius jo padejejui.Reikejo pamatyti jo laiminga veida :)......

Aerouoste zmoniu mazai ir mes jautemes nejaukiai stebimi personalo ir apsaugosa .Siame skrydyje bagazo svoris  tik iki 15 kg,o pas mus jau atsirado suvenyru :).….bet mes sekmingai iveikeme patikrinima ir sedome i lektuva.Neiprasta ….pries kylant …i salona pripute garu-duju…..kazkas is kompanijos pajuokavo …”kad primigtume”.Pakilus pradejo vazineti baras.Kainos neitiketinos :).Uz vandens buteliuka sumokejau 15 rupiju (0.80 cnt.).Veliau dvi stiuardeses praejo salonu su mazdaug 200 litru talpos siuksliu maisu,o keleiviai mete siuksles i ji :).....egzotika.

Tarpinis nusileidimas Mumbajuje.Leidziantis pro lektuvo langa stebejau vidury miesto tarsi is "niekur" iskylancias zalias kalvas.Nusileidus lektuvui  likome astuoni keleiviai.Patikrino lektuva....suskaiciavo lagaminus...patikrino pasus,o mes sedime kaip “tortai” ir stebime kaip valomas salonas....tik kojas pakeliam ,kad netrukdytume dulkiu siurbliui :).
Sekantys nusileidimas Bangalore.Nusileidome  ir su sesiavieciu taksi ,sumokeje 1500 rupiju ,isvaziavome i
Ashrama esanti 75km uz miesto.Vaziuojant miestu…..apeme keistas jausmas lyg butum kitoje salyje…..nera iprastu siukslynu,placios gatves ir daug nauju automobiliu.

I asrama atvaziavom 23.30,bet kambarius pasiekeme tik po 2 val.Cia nenutrukstantis atvykeliu srautas......arteja Navaracio svente.
Kambarys asketiskas.Kazkodel prisiminiau sovietiniu laiku sunaus stovykla prie juros.Mazas kambarys su 5 lovomis,vietos ......vos apsisukti galima :).Atvaziave pazadinome viena is kambarioku ...rusa Gena,o is ryto pamaciau dar du kambariokus.Vienas azijietis,o kitas…..sunku atspeti:),gal prancuzas?…..na bus dar laiko susipazinimui…o ir pasaulis didelis.....didesnis uz mano "smelio deze"  :).....

Isauso pirma diena Ashrame...
Miegojau …kaip ant “lentu”.

Nieko nuostabaus,ciuzinys tik keliu centimetru storio,kuris patiestas ant lentu :).
Atejome pusryciu I valgykla(vakarieciai valgo prie stalu viename akste,o kitame indai ant kilimu patiestu ant zemes)…..na indus pavalge aisku p plaunames patys….maisto kukliai,bet valgyti galima :).
Dalia istiko sokas….”jauciuosi kaip kalejime”!!!
Panasu :)….paimi metalini padekla su daug skyreliu,o I kiekviena tau ideda po didesni ar mazesni samti patiekialo.Manau asketiskumas…..vienas is sio jogos kurso salygu.Vel prisiminiau kaip palikau sunu….karo stovykloje :).
Iki pietu prasivarciau pievuteje ant zoles priesais baltu marmuru spindinti asramo pastata.Jauciausi lyg siurbciau energija is oro…..ryskus energijos trukumas:) .Siandiena laisva diena,tad po pietu nusprendziau issimaudyti netoliese esanciame ezere,kuri pamaciau per langa.Dalia nusprende prisijungti.

Ejome keliuku…..vienoje vietoje toks purvynas….!!!
Spalva kaip is filmo Mauglis….ryskiai raudona.Nusimoveme batus ir basom per purvyna…..kojas juk nusiplausime ezere.Priejome prie ezero,o cia zenklas….”atsargiai krokodilai !!!”….kaip mat dingo noras maudytis ….tik atsargiai nusiploveme kojas.

O vakare prasidejo jogos uzsiemimas …