2012 m. kovo 28 d., trečiadienis

Indonezija...... vel ispudziu alkis ir....rytu trauka :)

Pries 2 dienas pradėjome savo kelione po Indonezija.Pirmas sustojimas Singapūras.Sklandziai iveike muitinės patikrinima iš aerouosto metro per valanda  pasiekėme miestą.Aerouoste įsigijome "turisto" bilietą 3 dienoms,kuris kainuoja 20 Singapūro USD. Keliauji po miestą nesukdamas galvos......ypač pravertė vėl važiuojant į aerouosta,kai patekome į rytini kamštį metro :)).Taigi atvaziavome į viešbutį ir dziugaudami,kad viešbutis maloniai nuteikia,laukiame registraturoje.Pastebejome neramu personalo sujudima.....pasirodo viešbutis užsakytas ne 03.26, o 04.26 datai !!!! (viešbutį Singapure užsakinejau keliones planavimo pabaigoje,o kelione baigiasi 04 mėnesį.....UPS ...klaida :( .
 Viešbutyje laisvu  vietu nėra, bet mums pasiūlė apsigyventi to paties tinklo viešbutyje ,bet Little India rajone.Planuodamas kelione svarsčiau ir apie apsigyvenima šiame rajone......gavau !!!
Buvau skaites ,kad kambariai šio tinklo viešbutyje gali būti be langų ir maži, pasirodo.......jie laabaai maži !!!! Visa kambarį užima plati lova, sunku rasti vieta net lagaminui pastatyti....nusprendėm, kad nakčiai praleisti tiks :).Pasivaikscioje po egzotiška rajona, jautemes tarsi patekę į Indijos miesta su siauromis gatvelemis , knibzdanciomis induisu ir ore sklandanciu prieskoniu bei smilkalu kvapu,sumisusio su nešvaros kvapais.Skaniai pavalgeme viename iš Indu restoranų, pasirinkti padėjo užrašas "lonely planet" rekomenduoja :).
 Sedome į metro iš už 2 sustojimu atsidureme moderniame Singapuro Clark rajone.Cia moderni upes pakrante su pesciuju taku ir lauko kavinemis.Vakare įspūdingai atrodo gražiai apsviesti,  į dangų "saunantys" stikliniai dangoraiziai.Jautesi nuovargis,tad sedome į laiveli ir 40 minuciu plaukiojome Singapura kertancia upe, megaudamiesi apsviesto miesto vaizdais.Mateme ir Singapuro simboli, garsiausiuosius 3 dangoraizius su ant jų "uzkeltu" laivu :).
 Clark street mus pasitiko moderniais barais,žmonių šurmuliu ir muzika......bei "plastakemis",kurios tarsi pasimatyme lauke vienisu vyriškiu :).
 Metro užsidaro 12 valanda, o mūsų diena šiandiena laabaai ilga......tad grįžome į savo "nykstukini" kambarį .
 Kita rytą,nors laiko skirtumas  5 valandos, prabudome tik 10 ryto. Artimiausiame sustojime " isokome" į turistų autobusą ir per valanda trukusia kelione,  pro atvira autobuso stogą, apziurejome modernuji Clark,Little India,China town rajonus.Vaziuojant miesto centre matesi daug statybvieciu ir kai pamatai,kad.........kiekviena sunkvezimi isvaziuojanti is statybvietes kruosciai nuplauna, supranti kodel mieste tokios svarios gatves ir automobiliai :)).Keliauti turistiniu autobusu patogu....perkant 1 dienos turą,galima bet kur išlipti,o sugalvojus vėl tęsti savo kelione autobusu !!!
  Turistiniu austobusu nuvaziavome i botanikos soda.Cia labai grazi vieta pasivaikciojimui,o ko vertas NEREALUS orchideju sodas !!!...net nuotraukos neatspini tikro grozio !!! Vakare prisiskaite ir prisiklause apie "night Safari" ,nusprendeme aplankyti Singapūro zoologijos soda. Į zologijos sodą trenkėmes metro, o vėliau 138 maršruto autobusu.Kelione truko apie valanda, bet kažko ypatingo nepamatėme......keletas "teatralizuotu" pasirodymu su gyvūnais , bet jie lekstoki labiau skirti vaikams :) , tad nesulauke pabaigos sedome i traukinuka turui po zologijos sodą . Kas 200 m traukinukas sustodavo ties subtiliai apsviestomis laukyme su gyvunais.Toks ispudis,kad nera jokiu uztvaru ir tigrai ar drambliai netrukdomai galetu prieiti prie musu. Juolab,kad nepavojingi pauksciai ir antilopes prieidavo per istiestos rankos atstuma.Kelione traukinuku truko 40 min.Gal visdelto dienos įspūdžių buvo perdaug,o gal važiuodami ilga  kelia tikėjomės daugiau.......panašu,kad čia smagu atsivežti vaikus :))......, o mes džiaugemes,kad ryte neuzsakeme šios keliones viešbučio agentūroje,butų tekę čia "trintis" 1-2 val. :)).....  Likusia vakaro dali laiką praleidome Clark rajone...

ŠIANDIEN iki aerouosto važiavome valanda laiko.Dziaugiausi ,kad pasirinkau vėlesnį, 11 val skrydį, nes metro pradeda dirbti 6.30, tad butų tekę kamščius įveikti su taksi.....
 Pagaliau Javos sala.Islipus iš lėktuvo "prispaudė" malonus karštis ir dregme.....vien prisiminus kokį orą palikome namie....pradėjo gamintis laimes harmonai :)). Aerouostas mažutis, bet patikrinimas griežtas.......paeiliui nuskanavo vienos rankos,po to kitos rankos pirštus :). vizą galima mokėti tik grynasis pinigais, tad teko laikinai pagelbėti isbalusiai kanadietei, kuri atvažiavo turėdama kišenėje tik mokėjimo kortele,o bankomatas tai uz muitinės :).Pabandziau bankomate gauti 5.000.000 IDR (500 USD), tad jaučiausi keistai su 100USD (pasirodo toks limitas bankomate ).
 Skaiciau, kad patogus susisiekimas autobusu,tad "išdidžiai" atsisakiau taksi paslaugu ir sedom į 3B maršrutą, vežanti i autobusu stoti :)). Tikra egzotika......autobusai senuciukai,šviečia skyles grindyse, o stotelės 1 metro aukščio platformos,tad i juos patogu ilipti,grindys viename lygyje :)). Keliones pradžioje buvo smagu, sypsojomes susizvalge ir pagave smalsius keleiviu zvilgsnius, bet kai atvažiavę i autobusu stoti pamatėme autobusą su kuriuo teks važiuoti toliau.......žmonos akyse pamačiau ašaras,tad skubiai susiradau taksi ir pajudejome i Borobudur miestelį.Didelio taksi pasirinkimo skirtingai nei aerouoste nebuvo, tad mūsų vairuotojas 70-80metu senukas.Vaziavo lyg ir atsargiai, bet karta vos tilpome tarp dviejų sunkvežimių, net uzsilenke veidrodukas......vairuotojas tik atsiduso....."problem".

Pagaliau Borobudur.Apsistojome Manohara viešbutyje.Nors ir senas ,bet su labai gražia aplinka ir restorano terasa su vaizdu i šventykla......tikra ramybes oazė. Sventyklos lankytojams uzdaroma 17val,tad mes ja pasigerejome gurksnodmi alu kavinukėje......nėr kur skubėti,mes sventykloje sutiksime sauleteki.
  Keistas jausmas, su gidu pries keletą savaičiu susiraseme e- mailu ,o dabar,kitame pasaulio krašte ( gal kam prireiks jackpriyana@yahoo.com.sg) ,tikksliai kaip sutarta, 18.30 jis mūsų jau laukia. Pajudejome i Mendut šventykla ir šalia esanti vienuolyna,kuriame turėjome galimybe stebeti vienuolius  ir kartu medituoti.......SUPER!!!  Šalia vienuolyno randasi ir mažute Mendut šventykla.....bet tamsoje ir kai nėra turistų šurmulio.......tikra egzotika.Pasak gido,šioje sventykloje turbut vienintele Budos statula......sedinti vakarietiškų stiliumi.....nuleidusi kojas.Kartu važiavo ir "linksmu plaučių"  2 australes , tad jų prašymu uzsukome i gido "ofisa". Namelis- viešbutis "Lotus".Pigus,  bet labai sarmingas viesbutukas.Kol australes tarėsi dėl rytojaus keliones,vienas iš gidų atsineše pyragaiti ir uzdeges 2 žvakutes,paragino visus lipti laiptais aukštyn......netrukus išgirdome ....Happy birthday!!! Pasveikinom jaunute keliautoja su gimtadieniu.....tai truko neilgai,bet suteikė visiems siltu ir jaukiu akimirkų.....