2012 m. liepos 13 d., penktadienis

Keliones pabaiga

Susipakvome daiktus,papusryciavome ir sulauke vairuotojo Valodios....pajudėjome Kislovodsko link.Vel vaizdai....vaizdeliai... o,keliai.....keleliai :).Pasak Volodios ,Toyota dzipai ,čia atlaiko tik 1 metus,pradeda "atsiskirti" kėbulo dalys.Vietomis vanduo ant kelio isploves tokias duobes,kad mašinai pasvirus atrodo......jog vienas ratas kybo ore :).
  Kelione į Kislovodska truko 4 val.,tad pakeliui vėl sustojome kavinėje "V dali ot zon" .Cia nerealus blyneliai su ožkos pieno varške ir .....šaltas alus!!! Užkandžiaujant, nuotaika praskaidrino pasnekesys su vietiniu vyruku,kurio rusu kalba su kaukazietisku akcentu ir neįtikėtinai smaikstus žodžiai ir pastabos......be sustojimo verte juoktis :).
Paplepedami su Volodia atvaziavome į traukiniu stoti.....siandiena dalis grupes išvyksta namo.
Turbut po suslapusios kojines keitimosi ,leidžiantis iš viršūnes......šaltis "grybstelejo " keleta mano kojos pirštu,tad ........intuityviai ir as nusprendžiau sutrumpinti keliomis dienomis savo kelione ir patraukti namo.

Rašydamas paskutinius prisiminimus.......džiaugiuosi kad šios keliones metu sutikau ir susipažinau su draugiškais,linksmais ir ......nutrukgalviais žmonėmis !!!!

P.s.Žemiau filmukas, kuris sukurtas Valdo iniciatyva.....apie 2012m žygį į ELBRUSA !!!
Pirma dalis:
Tesinys:

2012 m. liepos 12 d., ketvirtadienis

Leidziames zemyn

Sulinys..... po uola....
 Atsikeliau svintant. Netoliese,pro Lenco uolas, praejo keletas alpinistu grupiu.Neitiketinas vaizdas...... kelios desimtys dar tik kylancios saules apsviestu ,judanciu siluetu.... ir jokio garso !!!
Suprantu ka jie jaucia...... Jie sturma pradejo is 3800m aukscio ir ju keliones jau trunka 5-8 valandas,o priesakyje dar 1 km zygio ir........"kovos su savimi ".....
 Salia stovyklavietes po uola teka upeliukas,tad su ledo kirtikliu prasikirtau ekete vandeniui ir virdamas arbata stebejau kylancia saule,kuri pradzioje raudona spalva nudazo salia esanciu kalnu virsunes........keista,bet jos visos vienodo aukscio ir atrodo tarsi siena,o tai suteikia dar magiskesni vaizda visai kalnu panoramai....

2012 m. liepos 11 d., trečiadienis

Elbruso sturmas

Vakar gero oro taip ir nesulaukem.Vakarop sukilo vejas,snigo.Palapine plazdejo lyg itempta bure.....atrode tuoj tuoj vejas ja nunes nuo uolos.Visa diena pragulejome palapinese.....matyt "vyksta" aklimatizacija.....norisi tik guleti,nera jegu judeti:)
 Su nerimu laukiame rytojaus.Jei nepasikeis oras....situacija komplikuosis......liks viena diena sturmuoti virsune ir nusileisti zemyn net 3 km!!
 Vakare i miegmaisi isiropciau su batais ant koju......salia saves kaip visada susidedamas dregnus rubus,reikia dziovinti.Nakti prabudau ...... miegmaisyje salo ranku pirstai :).Pirma mintis.....lauke salta......gal oras bus tinkamas virsunes sturmui :)?

2012 m. liepos 10 d., antradienis

4600m ....pirma diena sturmo stovkloje

Lenco uolos
 Vakar ryte,nereikalingus rubus ir maista palikome pas gelbetojus.Nors dali daiktu ir palikome 2400 metru aukstyje,kaskart nustembu pamates kiek  ju pasirodo nereikalingu ir tusciai tempu ant peciu :)..... nors pries tai jie atrodo labai svarbus :).Taigi, vakar po kruopstaus kupriniu pakavimo, 10 valanda startavome ir per 5 valandas  (vakar tam reikejo 8) pakilome i 4800m auksti.

Keistas buvo oras.Per nakti pridrebe sniego,kojos smenga iki keliu,debesuota ir sninga,o ant veido vel jauti......soliariumo kvapa .Stipri cia saule,kaitina net per debesis :)).Kilome kas 50 metru darydami 5 min pertraukeles.Linksma musu kompanija.Tik sustoji ir jau girdi nuotaika praskaidrinanti anekdota ir dar linksmesnius komentarus :).Nors siandiena ant peciu svorio ir daugiau, vakarykste aklimatizacija daro savo,eiti daug lengviau.Pasieke Lenco uolas, pasidalinome vakar paslepta maista.Kiekvienam teko dar po 1.5 kg krovinio.Atsikabinome nuo virves ir kiekvienas savo greiciu kilome dar 200metru.Atrodo ejimas truko visa amzinybe."Be proto" sunku.

2012 m. liepos 8 d., sekmadienis

3800 metrai......ledyno pradzia

Vakar ryte ,neskubedami ,susiruoseme zygiui .Pakuodamas kuprine atidziai vertinau ,ar konkretus daiktas bus man reikalingas.....tad dantu pasta,skutimosi reikmenys ir t.t. liko gelbetoju stovykloje .Per 7 val is 2500m aukscio pakilome i 3800m aukstyje,ledyno papedeje,esancia stovyklaviete.Ant peciu tempeme 25-30 kg. kuprines.Maistas,palapines,silti rubai virsunes sturmui, duju balionai ir puodai .Buvo “ziauriai” sunku…..truko oro,kepinancia saule pakeite lietus, patekome ir i audra su  ledo krusa……net kilo minciu skubiai statyti palapines, gerai, kad audra baigesi po pusvalandzio ir galejome eiti toliau.

2012 m. liepos 6 d., penktadienis

Kislovodskas......pradzia

Vakar 11 val. ryte islipom Kisolvodsko traukiniu stotyje.Musu jau lauke vadovo Juliaus pazystami,kurie mums isnuomojo savo buta.Butukas salia stoties,tad mes tiesiog su kuprinemis patraukeme link jo.Laikas “susipazinti”  ir su sunkiomis kuprinemis.
 Kol vadovas tvarke tvarke registracijos dokumentus milicijoje,mes pasivaiksciojome po Kislovodska.Tai 130 000 gyventoju turintis ir garsejantis mineraliniu vandeniu,sanatorijomis kurortinis miestelis.Tai sarmingas miestelis su savo ramiomis ir zaliomis gatvelemis,kurias supa 2-3 aukstu pastatai.Vakare vaziavome I Kaukazietiska kavine,kuriame mums buvo uzsakyti eriuko sonkauliai,o vegetarams ,mes tokie net du J, specialus darzoviu troskinys.Smagiai pasedejome ,gurksnodami vyna ,o grizus i buta smagioji dalis……maisto ir daiktu skirstymas J.Suskaiciavome turima maista I kalnus……..kiekvienam teko bendras nesulys su maistu ar palapinemis........ po 5.950 kg.

2012 m. liepos 3 d., antradienis

2012m vasaros nuotykis.......Elbrusas 5621m.

Vakar pradejome kelione i Elbrusa.Pajudejom autobusu I Minska.Buvo smalsu pamatyti Vilniaus autobusu stotyje busimus bendrazygius.Kelione …skirta tikriems pramustgalviams tad musu susirinko .......“net 7 be vadovo “ J.Is ankstesnes keliones I Mon Blanc virsune siame zygyje Valerijus ir Raimondas.Smagu pamtyti po 2 metu pazystamus ir patikrintus sunkiose akimirkose draugus.
Traukinys is Minsko tik vakare,tad turejom 6 valandas pasivaikscioti po miesta.Pasedejome lauko kavinukese ir gurksnodami alu pradejome susipazinti……pries akis 16 dienu kelione.Pasirodo pas mus kompanijoje  vienas bendrazygis …pirma karta susiruose I kalnus.Mintyse prisiminiau ir pirma savo zygi I kalnus ……I Mon Blanc virsuneJ.

2012 m. balandžio 8 d., sekmadienis

Ubudas ...antra diena

Ryte eidami pusryciauti , negalejome atitraukti akiu nuo rytines saules apsviestu viesbucio koridoriaus.Saules spinduliai zaide ant samanomis ir gelemis, panasiomis i orchidejas, apaugusiu simtameciu akmeniniu sienu.
Po kukliu pusryciu, pestute patraukeme iki "Monkey forest", kuriame randasi 3 senos senos, skirtos bezdzioniu dievams sventyklos.Buvo i ka akis paganyti....nuo bezdzioniu kvailiojimo parko fontane, kai jos stumde viena kita i fontano vandeni iki bezdzioniu laukimo, kol sventikas paliks auku dezute su ziedlapiais ir vaisiais ir uzdegs smilkalus.O tada......bezdziones "patikrina" turini ir laksto .....su smilkalais rankose.

2012 m. balandžio 7 d., šeštadienis

Turas po Bali Kuta-Ubud

Tanah Lot
 Rytas prasidejo su siurprizais......
 Pries keleta dienu gretimoje kelioniu agenturoje susitariau, kad 10val. ryto mus paims masina ir pakeliui Ubuda aplankysime Tanah Lot ir Pura Ulun sventyklas.
10.15 ....pradejome nerimauti.Paskambinus telefonu, agentas pazadejo paskambinti vairuotojui, bet jau po keliu minuciu......isjungtas jo telefonas.Viesbucio darbuotojas, paprasytas paskambino saskaitoje nurodytu numeriu ......ir kai atsiliepes zmogus pasake, kad sugedo masina.......supratom......"kazkas ne taip".....

2012 m. balandžio 6 d., penktadienis

6 dienos Kutoje

Nepastebimai praejo 6 dienos Kutoje.Megavomes saule, komfortiska siluma ...iki 30  ir
baseinu.Dienomis mokiausi plaukti banglente.Cai galingos bangos, bet jos luzta prie pat kranto ir jautiesi saugiai, nes nera "traukimo" I jura.Tolumoje matesi didelese bangose "selstantys" banglentininkai.Banglenciu instruktorius gundanciai melavo......po 3 dienu ten plauksi ir tu :))......per 6 dienas ismokai tik atsistoti ant banglentes,kai "luzdama" banga pradedavo ja nesti !!!
 Gatvese, tik uzmezgus akiu kontakta , mus pasitiktadvo siltos sypsenos lyg butum sutikes seniai matyta drauga....