2012 m. balandžio 1 d., sekmadienis

Bromo ugnikalnis

Miegojome asketiskame, bet tvarkingume kotedže.Nera čia kondicionierius .....būtume pasisilde :)). Lauke apie 7 laipsnius, tad po uzklotu sildemes apsirengę termo maikutes.
Paryciais 3.30 mus pažadino Rudis, tad po pusvalandžio,pasipuošė termo megztukais ir striukemis sedome i dzipa ir 40 min kilome i gretima kalną.Miestelyje vyksta toks judėjimas........dzipai,mopedai ....visi juda i kalną.Paskutinius 500 metru pasisviesdami prozektoriais kilome pestute.  "prasistumdami" pro vietinių siulomus arklius.Takas gana svarus,mat arkliais po uodegomis "paristi" maišeliai.... :)).
Prasvito......vaizdas i Bromo ugnikalni lyg vartant 1000 gamtos stebuklų enciklopedija......nėra žodžiu.......verta buvo "TENKTIS" i ši pasaulio kraštą.Traukem fotoaparatą viens kitam iš rankų......norėjosi isiamzinti :)).I viešbutį grįžome 7 val. ir sede ant mūsų laukiančių mopedu per ta pati pelenų slėni,kuri vakar pervaziavau......dabar jis paskendes rūke....pajudejome link Bromo ugnikalnio. Rūkas ir kylanti saule suteikia sleniui neįtikėtina vaizdą .Zmonių ir mopedu Bromo papėdėje labai daug, nieko panašaus i vakar vakarą cia buvusia ramybe :).Vietiniai ir čia siūlo iki Bromo keliauti arkliais.Mes atsisakė ,maža to.....netrukus pamatėme kaip nuslinkus balnui, nukrito vyresnio amžiaus amerikietį, o ant jos aukstelnikas užkrito žirgas.Nors viskas baigėsi nubrozdinta ir kraujuojancia koja......visiems aplinkui ,ne tik mums bet ir arkliams stresas.
   Apziurejome rukstanti krateri.Net nesitiki , kad vulkanas buvo "prabudes" 2011m lapkritį ir nustojo spjaudyti pelenus tik pries 2 mėnesius. I viesbuti parveze tas pats mopedas .Musu jau lauke pusryčiai su panorama i saules apšviesta Bromo vulkana.
 Kaip visada cia iš ryto saule, tad leidomes stebedami egzotiška slėniu panorama.Zmones čia gyvena varganai bet yra darbštus, kur įmanoma tvarkingai susodinti auga svogunai ir kopustai.
 Rudis mus atvežė i Probolingo traukiniu stoti.Stotis mažute su begiais vaiksciojanciomis ozkomis.Dėl visa ko kelis kartus tikslinomes ,kurie "mūsų begiai" ir vistiek........kai vienu metu iš skirtingu pusių atvažiavo du traukiniai .....kilo abejonių :).
 Sėdim patogiose traukinio  kėdėse,stebime besikeiciancius vaizdus.Vaizdai kitokie nei važiuojant traukiniu vakar....daug žalių kalvų ir mazuose sleniuose nuostabiu ryžių terasu.O kai važiuoji per dideli slėni ......kad ir kaip ziuretum pro langą žemyn, supranti ..... po tavim tik begiai, tilto net "nesimato".Maza to traukinys slėni iveikineja stipriai pasvires.....nejauku :).Vakar traukinyje tik smalsiai stebejome valgancius vietinius,o šiandien su pasimegavimu uzsisakome ir "kertame" vietini maista kartu su bendrakeleiviais.
Probolingo traukiniu stotis....
 Surabaya stotyje, atsisakeme riksu paslaugu.....sunkiai isivaizdavome save vezimelyje su savo lagaminais.Nuo traukiniu stoties iki kelto 10 min kelto, tad savo kojomis įveike ši atstumą nusipirkome bilietus 6000 IDR (1.5 lt) i keltą .Jie čia kursuoja 24 val. per para, kas 30 min .Personalas perspėjo, kad lagaminai bus saugus antrame aukšte.Kad netempti lagaminu i viršų "prikabinau" juos dviračio spyna prie laivo tureklu,  o patys uzlipom i viršų. Mus pasitiko nuotaikinga muzika, kurą plese video įrašus paravinejantis kioskas.Kelione uztrunka 1 valanada ,tad neprailgo stebint artejancia Bali sala ir klausantis trankios muzikos.
  Bali atplaukeme 18 val.Kelto bilietus galima pirkti keltas +autobusas i Bali,bet lonely planet perskaiciau , kad kelione autobusu užtrunka ženkliai ilgiau nei važiuoti su taksi.Krantineje musu lauke staigmena.Gal kad vakaras.....niekas nesiūlo taksi. Patraukeme i šalia esančia autobusu stoti.Neuzilgo prisistatė vaikinukas ir pasisiule už 20 USD mus pavėžėjimo, jei mes nepriestarausime ,kad kartu važiuos jo draugas,kurio atvažiavo parvežti i Kuta.Nors atstumas tik 100 km, , pikti ir pavarge važiavome net 2.5 val. , kol pasiekėme savo viešbutį.Visa kelia is tamsos isnyrantys miesteliai niekom nesiskyre savo aplinka nuo matytu Javos saloje, todel labai apsidziaugeme Kutoje pamate tamsoje zaviai apsviesta savo viesbuti.....butent toks ,koki isivaizduoji ziuredamas romantiskus filmus apie Bali sala :)).