2012 m. kovo 29 d., ketvirtadienis

Borobudur sventykla

Kelemes 4.00 ir 4.30 jau su margomis prijuostemis (privaloma tiek moterims tiek vyrams), su prozektoriais rankose, lydimi gido, pajudejome link šventyklos......sutikti sauletekio.Aplink šventykla, prietemoje girdėjosi vienuolių maldos ......aplink tvyranti atmosfera neįtikėtina, nesvarbu nežiūrint ,kad po kurio laiko supratome jog tie garsai sklinda iš garsiakalbiu :)).....viskas atrodė taip natūraliai !!!
  Šventykla didziule, o jos viršūnėje sauletekio laukeme tik 10-20 žmonių (turistu grupes autobusais atvyksta pries vidurdienį). Sauleteki sunku žodžiais apsakyti.......kai virš rukstancio vulkano išlenda saule, apsviesdama apie šventykla esančių palmiu ir kalvų viršūnes,nes likusia ju dalį dengia rūko uzklotas,  ir apšviecia šventyklos bokstelius,o jų čia daugiau nei 100 su viduje sedinciomis Budos statulomis......sėdi ir negali patiketi,o kylancios  saule metami seseliai suteikia dar papildomo žavesio , nors jau pries kelias minutes atrodė ,kad fantastiskesnes atmosferos ir vaizdo būti nebegali !!!
 Patekejus saulei grizome i viesbuti ir pusryciavome geredamiesi šventyklos vaizdu, prisimindami šio ryto patyrimus :)) , o jau 9.30 manęs lauke vakarykštis gidas.Sedome ant mopedo ir pajudejome link ryžių terasu , esančių už 40 km. Matyt mes viens kito vakar nesupratome.....važiuojame vienu mopedu :). Man pareiškus norą vairuoti,gidas tik pasitikslino......esi važiavęs?.....po atsakymo "Vietname"......apsikeiteme vietomis :)).
Važiavome jaukiais kaimeliais, pro ryžių laukuose dirbančius žmones, aplenkdami iš mokyklos einančius vaikus......vaikai yra vaikai.....mojuoja rankomis ir mielai pozuoja fotografuojami :).Keliones pabaigoje pradėjome kilti i kalnus siauru keliuku, vietomis sunkiai prasilenkdami su atvaziuojanciu mopedu :). Keliu trobeliu kaimelyje palikome mopeda ir pėsčiomis patraukeme i kalno viršūnėje esančia šventykla.Atsivere platus slėnis su ivairiaspalvemis terasomis.Cia pakaitomis yra nuimami 3 ryžių derliai,tad vienose terasose  žaliuoja ryžiai apsemti vandeniu,kitos terasos geltonos.....ryžiai jau subrende.
Gidas patikino ,kad šios terasos daug grazesnes nei garsiosios Ubudo miestelio terasos.....patikrinsim ar gali būti gražiau,kai būsime Ubude :). I viešbutį grįžau jau keleivio vietoje....kai tave veža,kiti ispudziai......gali ramiai ,neisitempes stebėti besikeiciancius vaizdus aplink :)).
Po pietų su taksi, autobusu keliauti nebekilo minčių :), per 3 val. pasiekėme Yogykarta.Apsistojome "All seasons " viešbutyje.Keistokas, sodriu zaisliniu spalvų.... maža to ir atrodo lyg zaislinis su savo ryskiais baldais.....bet naujas ir su baseinu ant stogo, nuo kurio atsiveria vaizdas i visa miestą !!!......, o mes taip pasiilgom baseino :).Pasilepine baseine, temstant patraukeme pasižvalgyti i miestą.Miestas.......azijietiskas iki pat šaknų.......skurdas,masė žmonių gatvėse ir kvapai..... Šioje aplinkoje keista buvo matyti virs galvu besileidziancius lėktuvus.....varganoje aplinkoje jie atrodė kaip " svetimkuniai" ar ateiviu laivai......aplinkinis transportas juk tik RIKSOS :))
"Sultono" rūmai vakare pasirodo yra uždaromi, tad atgal grizome sede i riksa.Pakeliui i Sultono rūmus nesimatė ne vienos vietos uzkasti, tad senuko, kuris padusaudamas myne riksos pedalus, paprašėme nuvezti i i Lonely planeta rekomenduojama "Lostman" kavinuke.Atvaziavome i siaura gatvele šalia musu viešbučio. Lostman restoranelis jauki vietele,kur tarsi filmuose apie tolimuosius rytus .....vakarais renkasi pavieniai keliautojai.Si siaura gatvele lyg skirta keliautojams.Keletas restoraneliu, mašinų nuoma,o šalia esančiame skersgatvyje net 3 masažo salonai,o mieste nematėme nei vieno.Viename iš jų atsigaivinome, sokinedami iš skausmo....kai masazavo mūsų pritrintas kojas :)).Viesbutyje staigmena....kažkur palaikau savo kelionių knyga su pastabomis apie tolesne keliones dalį. Čia jau antras praradimas .....važiuojant taksi i Borobudur prisnudus išslydo telefonas :(.
Nežiūrint to, vakarą smagiai praleidome ant viešbučio "All season" stogo.Pasirodo čia vakarais šalia medziais apsodinto baseino  ,bare gyvai groja gitara ir keletas vaikinuku pritaria jai. SUPER !!!

Viesbutis Borobudur

Ryziu terasos...

Policija....

Musu gidas Borobudur

Autobusu stotele...su metro aukscio rampa :)...

All season terasa ant stogo...