2012 m. kovo 30 d., penktadienis

Yogyakarta

Rytas už vakarą gudresnis........vakaryksciame masažo salone radau savo palikta knyga.....viskas " ciki" !!!
 Mieste taksi nesimato,o su mopedu važiuoti "Rasa bijo", juolab planuojam grįžti saulei nusileidus.Gatveje kelis kartus pasiteiravau del masinos nuomos, kol patare užsukti i gretima gatvelę.Radau namuka su užrašu "mobili rent".....ir vyruka, kuris pasisiule po pietu pavėžėti.
Kaip ir planavimo, ryte su riksomis nuvaziavomo i Kreton-sultono rūmus.Nusipirkom bilietą ir nespejom net susigaudyti, o mums jau priskirtas gidas,70-80 metu senute :), kuri kiekvienoje patalpoje vis kartoja.....šviestuvus iš Italijos,porcelianas iš Kinijos ir t.t......
kitoje patalpoje vėl viskas iš naujo. Skurdoki tie Sultono rūmai, norėjosi juos įveikti kiek galima greiciau, bet mūsų gidė vos juda :). Pagaliau po 40 min baigėsi mūsų susipažinimas su Sultono nuotraukomis,paveikslais,rūbais ir kita vietiniu garbinama atributika......"dumem" su riksomis atgal i viešbučio baseiną ant stogo.Karsciui atslugus, 14 val.mūsų laukia kelione i šventykla.
 Pluduriuojame baseine, stebime žemiau esanti miestą ir klausomes 12 val. prasidėjusio maldu garso.Garsas sklinda is visur, toks įspūdis , kad šiuo metu meldžiasi visas miestas :)).....egzotika!!!
14 val kaip ir taremes mūsų atvažiavo masina ir pajudejome i Prambanan šventykla. Nusipirkome įėjimo bilietus ir gerdami "welcom drink" išgirdome girdetus, emocingus balsus......pasirodo čia mūsų sutiktos australes Borobudur miestelyje :)), persimetem keliais sakiniais ....... toli nuo namu antra karta sutiktas nepazystamasis.....tarsi brolis ar sese :)).

Yogyakata gatves
Pati š Prambanan ventykla statyta tame paciame , 9 amžiuje kaip ir Borobudur šventykla,bet ypatingos dvasios čia nesijaučia , tiesiog paminklas, kuris įspūdingai atrodo iš išorės.Panasu i matytas Kombodzoje,bet iki Anchor Wat sventyklos ir ja supancios atmosferos .......dar tolokai.
 Kaip ir buvome suplanave, saulėlydi sutikti nuvažiavome prie Kraton Ratuboko
šventyklos likučių.Susimokeje po 10 USD už iejima ir nieko ypatingo nepamate supratome,kad graziausia - vieta šalia esančioje restorano terasoje.Cia atsiveria grazi panorama i ryžių laukų zemelapi, miestą ir virš medžių viršūnių islindusius Prambanan šventyklos bokstus.Temstant , tolumoje pradėjo žaibuoti,tad stebejome saulėlydi su šviesos efektais :)). Leidziantis nuo kalvos sutikome tas pačias australes.......pasirodo ant šios kalvos saule "nuleidome" keturiese :)).
  Trečias susitikimas šios keliones metu.....ypatinga proga paplepeti lyg su senais pazystamais.Suzinojome ,kad viena iš jų Stefani keliauja po Azija dalyvaudama programoje mokant Anglu kalbos vaikus, o Seli gyvena Australijoje ir atvažiavo jos aplankyti i Javos sala. Panašiu laiku kaip ir mes,sELI bus Bali saloje.Tad apsikeiteme telefonu numeriais ir ......iki susimatymo :)).
 Mieste jau kuris laikas vyksta demonstracijos,matėme įspūdingus policijos sarvuocius,tad grizdami i viesbuti patekome keletui valandų i kamscius.Grize masaze atgaivinom savo pedutes ir patraukeme ieskoti kelionių gido rekomenduojamu restoraneliu.Paieska visada man suteikia žavesio, nes tai puiki proga su tikslu paklaidzioti jaukiais ir egzotiskais skersgatviais.Radome ..... Bedhet Resto......jaukią oaze keliaujantiems vakarieciams.Prabangos čia nėra , bet maistas ir tvyranti atmosfera.....SUPER !!! Čia galima užsisakyti turus po Yogyakarta apylinkes ir net apsistoti.....kambarys kainuoja 20 USD.
Super diena.....pries akis rytojus su nauju etapu ......Bromo ugnikalnis......